וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורידו עכשיו: אפליקציות שוות למובייל - בחינם לזמן מוגבל

אורי סגל

15.8.2016 / 12:41

השתמשו בממשק עיצוב מקצועי להתאמת צבעים, התאימו את מסך הבית שלכם לפי הצרכים שלכם, בצעו ניסויים כימיים ישר מהנייד ועוד. מדי שבוע נביא לכם משחקים ואפליקציות שהמשותף ביניהם הוא שאם תזדרזו להוריד אותם, לא תצטרכו לשלם

LightArrow Pro.Calendar

אם הלו"ז שלכם עמוס במהלך היומיום, מלא בפגישות ומחויבויות, או לחלופין החופש הגדול הוסיף לכם כמות מטלות אין-סופית, האפליקציה הזו מיועדת עבורכם. הממשק ישדרג לכם את היומן לתצוגה אינטואיטיבית, קלה לקריאה המאפשרת תצוגות מגוונות בהתאמה אישית, כך שתקבלו את כל מה שאתם צריכים במקום אחד. תוכלו לשלב תגיות צבעוניות נוחות בשלל האירועים, להדפיס את הלו"ז היומי או השבועי באמצעות תצוגת הדפסה מיוחדת, להוסיף הערות לאירועים, משימות עתידיות, לצרף תמונות ולבצע עריכה ויזואלית של הפונטים ושלל משתנים נוספים. יומן מסודר יוריד ממכם לחץ רב ויאפשר לכם למקד את המחשבות בדברים שחשובים לכם.

להורדה לאייפון - הקליקו כאן | החיסכון שלכם: 19 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

PANTONE Studio

האפליקציה הזו מציעה לכם מאגר צבעים מלא. תוכלו לאתר כל צבע לפי מספר, ליצור תבניות של צבעים על ידי בחירה ממדריכי הצבע או לחלץ אותן מתמונות שאהבתם, לשמור אותן ולהוסיף להן תגיות. באמצעות השירות הזה תוכלו ליצור לוחות השראה ולשתף אותם ברשתות החברתיות. האפליקציה טובה להתנעת פרויקטים של עיצוב אך גם למעצבים חובבים האפליקציה יכולה לסייע במגוון פרויקטים. העיצוב של האפליקציה נקי ואלגנטי וחווית השימוש בה אינטואיטיבית.

להורדה לאייפון - הקליקו כאן | החיסכון שלכם: 38 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

BEAKER - Mix Chemicals

הפכו את הנייד שלכם למעבדת כימיה ניידת. תוכלו לערבב חומרים שונים ולחמם אותם כך שכל פעולה שלכם תייצר תגובה כימית שונה ומרתקת. לרשותכם יותר מ-150 כימיקלים שונים, איתם תוכלו להתנסות והממשק עצמו נקי ומאפשר להתמקד בניסויים השונים. בחרו את החומרים שתרצו לערבב, שקשקו את הסמארטפון וחכו עד לקבלת התוצאה.

להורדה לאנדרואיד - הקליקו כאן | החיסכון שלכם: 11.40 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ALT for Kustom

התאמה אישית זה שם המשחק. הורדת הממשק והטמעתו תאפשר לכם ליהנות מאפשרויות שונות בהתאמה אישית, כך שתצוגת הבית שלכם ותצוגת ההתראות תתאים בדיוק למה שאתם צריכים. אין ספק שהשימוש היומיומי בסמארטפון הוא כלכך אינטנסיבי שכל שיפור והתאמה אישית שניתן לעשות לו, תחסוך לכם באופן מצטבר זמן רב. לכל אחד יש הרגלי שימוש שונים כך שהתאמה אישית מאפשרת לכם למקסם את יכולות המכשיר בהתאם לצרכים הספציפים שלכם.

להורדה לאנדרואיד - הקליקו כאן | החיסכון שלכם: 4.40 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אורי סגל הוא מנכ"ל iApps | iPhoneil

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully