וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי שקע אוזניות: כך ייראו כנראה האוזניות באייפון הבא

שי מזרחי

15.8.2016 / 13:30

אם השמועה נכונה, וכל התמונות שהודלפו מדייקות, אז האייפון הבא יגיע בלי שקע אוזניות סטנדרטי והאוזניות החדשות של החברה יתחברו לשקע הטעינה של המכשיר. היתרון - מכשיר דק יותר. החיסרון – לא תוכלו להאזין למוזיקה ולטעון אותו

מערכת וואלה!

במחצית חודש ספטמבר צפויה אפל לחשוף את אייפון 7 (או אייפון 6SE, לפי חלק מהדיווחים) ולמרות שההתרגשות סביב ההשקה הזו דעכה מעט, בשל ריבוי הדיווחים על מיעוט השדרוגים הצפויים, נראה שדווקא שינוי אחד משמעותי כן צפוי לקרות. אמנם טרם זכינו להכרזה רשמית בעניין, אך נראה כי הוויתור על חיבור האוזניות הסטנדרטי באייפון הבא הוא כבר עניין של זמן.

לפי הדיווחים, שקע האוזניות הסטנדרטי והמוכר ייעלם ואת האוזניות יחברו המשתמשים לשקע הלייטנינג שמשמש כיום לטעינה וחיבור האייפון למחשב. לידי יקיר המדור, שי מזרחי, הגיעו אוזניות כאלה (לא מקוריות של אפל אבל מותאמות למכשירי אייפון) וכפי שניתן לראות ניתן לשלוט באמצעותן בכל בקרי השליטה - הווליום, הפעלה וכיבוי של המוזיקה, והן לא פוגעות או משפרות את איכות השמע.

היתרון העיקרי של השינוי הזה הוא היכולת לייצר מכשיר דק יותר, עם פחות רכיבים, אבל החיסרון הוא כמובן חוסר התאמה של מרבית האוזניות בשוק - גם היוקרתיות ביותר. בנוסף, לא תוכלו לטעון את האייפון ולהאזין למוזיקה במקביל.

מי שהצטייד באוזניות יקרות ייאלץ להשתמש במתאם שרק יסרבל עוד יותר את האוזניות (ועלול גם לפגוע באיכות השמע) ואם ניקח בחשבון שרוב המשתמשים באייפון יישארו עם האוזניות שיש להם, כנראה שהמתאם הזה עומד לכער לא מעט מכשירים אחרי ההשקה.

באפל מקווים כנראה שהיתרונות הגלומים בהסרת כניסת האוזניות הסטנדרטית - סוללה גדולה יותר ומכשיר דק יותר - יספיקו בכדי לפצות על הפגיעה בנוחות המשתמשים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

כך ייראה כנראה מתאם האוזניות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully