וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצלמת הרשת הביתית נפרצה - האמא גילתה שאנשים זרים צפו בלייב בבנות שלה

אילן גלר

17.8.2016 / 9:55

זה נשמע כמו הסיוט הנורא ביותר עבור כל הורה: אם לשתי בנות מטקסס גילתה שמצלמת הרשת שהתקינה בחדר הילדות, על מנת להשגיח עליהן מרחוק, נפרצה. "אנשים צפו בילדים שלי בבית, בזמן שהם מתלבשים, ישנים ומשחקים"

צילום מסך

זה נשמע כמו הסיוט הנורא ביותר עבור כל הורה: ג'ניפר, אם לשתי ילדות קטנות מטקסס, גילתה לפתע במהלך יום העבודה כי מצלמת הרשת שאותה התקינה בחדר הילדים - זו שהייתה אמורה לסייע ולשמור עליהם - נפרצה והפכה לשידור וידאו חי שבו צפו להנאתם אלפי גולשים. מאות מהם אפילו העניקו לייק לשידור, שהועבר דרך האתר הפופולרי Live Camera Viewer.

"קיבלתי הודעת טקסט מחברה שראתה תמונה בפייסבוק, וחשבה שהתמונה הזו נראית דומה מאוד לחדר הילדים שלנו". סיפרה ג'ניפר. "הם נכנסו אלינו הביתה. אנשים צפו בילדים שלי בבית, בזמן שהם מתלבשים, ישנים ומשחקים". מקור הפריצה הוא ככל הנראה שימוש בשרת פיראטי למשחק המחשב Minecraft, בו שיחקה אחת הילדות. את כתובת השרת ראתה כנראה בסרטון ביוטיוב, שייתכן בהחלט כי כל מטרתו היא לאפשר ליוצריו גישה לשידורי וידאו ללא רשות.

מומחי פרטיות רשת שבחנו את מצלמת הרשת שנפרצה, דיווחו למשפחה כי אמצעי האבטחה שהותקנו בה מינימליים ולא פלא כי נפרצה בקלות יחסית. ההמלצה, התקפה לכל מצלמת רשת המעבירה אות וידאו חי, היא לשנות באופן מיידי את סיסמת ברירת המחדל (שכן זו זהה לכל המצלמות שיוצאות מהמפעל), ולעדכן את גרסת המערכת (Firmware) למהדורה העדכנית ביותר מיד עם חיבור המצלמה לרשת.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
חדר ילדים עם צעצועים. ShutterStock
"אנשים זרים צפו בילדים שלי"./ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully