וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטל מציגה: קסדת המציאות המשולבת הראשונה בעולם

אילן גלר

18.8.2016 / 12:54

בכנס שנערך בסן פרנסיסקו, חשפה החברה את קסדת המציאות המשולבת שלה, שנחשבת לפורצת דרך. אז מה הופך אותה למיוחדת? החברה מבטיחה שהשימושים של הקסדה הם בלתי מוגבלים, ובאמצעותה ניתן יהיה לחוות כל אירוע שהוא, מכל נקודת מבט שתרצו, וזה יהיה וירגיש אמיתי ביותר

צילום מסך

קסדות מציאות מדומה נראות מגניבות למדי בצילומים, אך אלו בדרך כלל אינם מציגים את כל הציוד הנדרש לצורך הפעלתן, הכולל כבל המתחבר למערכת מחשב כבדה ורועשת.

Project Alloy, פרויקט המציאות המדומה של אינטל שהוצג השבוע בכנס IDF, הוא קסדת מציאות מדומה שכוללת את כל החומרה הנדרשת, כולל מעבדי מחשב וסוללות, על גבי הקסדה עצמה.

בכך לא מסתכמים החידושים. הקסדה מצוידת במערך של חיישני תנועה ומצלמות תלת-ממדיות, פרי פיתוח של RealSense - סטארט-אפ ישראלי שנרכש על ידי אינטל. השימושים שהקסדה מאפשרת הם כמעט בלתי מוגבלים. מהחברה נמסר כי התקני מציאות משולבת יאפשרו, לדוגמה, להפוך למנצח על תזמורת, לטייל בעולם, להשתתף באופן וירטואלי באירועי ספורט או לחוות סצנה מסרט או קונצרט מכל נקודת מבט - כפי שמציג הסרטון הרשמי של הפיתוח, המוצג בראש הכתבה.

המצלמות הללו חוסכות את הצורך בבקרי שליטה חיצוניים, מאחר והן מסוגלות "להכניס" לעולם הווירטואלי כל אובייקט שיוצב מולן. אובייקט שכזה יכול להיות, לדוגמה, ידי המשתמש, כולל אפשרות לזיהוי של כל אחת מאצבעות כף היד בנפרד.

"המציאות הווירטואלית של ימינו אינה באמת וירטואלית ולעתים קרובות יש צורך במערך מורכב של קונסולות, הרבה חיישנים ומצלמות ובקרים ידניים", אמר בריאן קרזניץ', מנכ"ל אינטל שהציג את הפיתוח החדש. "כל זה היה נכון עד עכשיו. "אנחנו נכנסים כעת לעידן המציאות המשולבת, דרך חדשה לחוות אינטראקציות פיזיות ווירטואליות". מסר מנכ"ל אינטל, בריאן קרזניץ', בערב השקת הקסדה בסן פרנסיסקו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

אינטל אינה מתכננת לייצר את Project Alloy בעצמה. תכניות החברה כוללות יצירת פלטפורמה פתוחה, ששותפות בתחום החומרה והתוכנה יוכלו להצטרף אליה על מנת להציע מוצרים משלהן המבוססים על הטכנולוגיה. אינטל משתפת פעולה גם עם מיקרוסופט, המפתחת קסדת מציאות מדומה משלה, במטרה ליצור "שפה משותפת" בין המוצרים שיחסוך פיתוח תוכנות נפרדות לכל פלטפורמה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קסדת המציאות המדומה של אינטל./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully