וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טק ניישן: קייס שילכוד עבורכם פוקימונים ואפליקציה שתשפר את שירותי המשטרה

18.8.2016 / 15:09

ענקית הרכב פורד משקיעה בחברה ישראלית, הסטארט-אפ שמפתח אלגוריתם שיכול לחזות מחלות ועוד. החידושים, הפיתוחים, הגיוסים וכל מה שמעניין בשבוע החולף בהיי-טק הישראלי

מערכת וואלה!

בסרטון: כיסוי לסמארטפון שישמש כוונת ללכידת פוקימונים.

יש כל מני דרכים להרוויח כסף מפוקימון גו, זאת בהחלט אחת הדרכים היותר יצירתיות: חברת אינוטופ (Innotop) הפכה לחברה הראשונה בעולם המייצרת ומתחילה לספק בכל רחבי העולם, כמויות מסחריות של Aimer, כיסוי מיוחד לסמארטפון המשמש כוונת שבאמצעותה ניתן לפגוע בדמויות הדיגיטליות של הפוקימונים. בקיצור, קייס לסמראטפון שאמור לעזור לכם ללכוד פוקימונים.

טק ניישן פוקימון גו קייס. מערכת וואלה!
צאו לתפוס את כולם. כיסוי מיוחד לסמראטפון./מערכת וואלה!

פנגו פוליס

משטרת ישראל פיתחה בשיתוף עם פנגו, אפליקציה ייחודית, המאפשרת להתקשר עם מוקד החירום המשטרתי, תוך שידור מיקום מדויק על ידי לחיצה על כפתור אחד, ללא צורך בנקיטת פעולות מסורבלות שגוזלות זמן יקר, כגון הפעלה ידנית של שירותי המיקום בנייד, והקלדת המספר 100 לחיוג. המוקדן, יכול לצפות בזמן אמת במיקומו המדויק של האזרח, ובכך לחסוך זמן תחקור בהבנת מהות האירוע. כמו כן, האפליקציה אמורה לקצר את זמני הגעת הניידת לזירת האירוע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בלי להסתבך ולחייג. פנגו+/מערכת וואלה!, צילום מסך

מהלך ספורטיבי

אדידס נעזרה בטכנולוגיה ישראלית כדי לאתר מוצרים שדלפו לרשת: הטכנולוגיה הייחודית מסוגלת לנטר בצורה יסודית את הרשת ולאתר פריטים וויזואליים במהירות. מי שעומדת מאחורי הטכנולוגיה היא חברת פיקסקאוט (PicScout) שמחזיקה באחת מהמערכות המובילות בתעשיית הלמידה והניתוח של תמונות בעולם. "באופן אבסורדי היכולת של הציבור הרחב לצלם בכל מקום ובכל זמן לפעמים פוגעת בערכי המותג", מסר אורי לביא, מנכ"ל החברה. "היכולת שלנו למצוא ברשת תמונות שדלפו תסייע למותגים לשמור על איכות המוצרים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מאתרים לכם תמונות. אדידס/מערכת וואלה!, צילום מסך

עפו על עצמם

פלטפורמת התיירות Travelyo המפעילה בישראל, בשיתוף חברת אופקים, את אתר smartair, חתמה על הסכם לשיתוף פעולה עם אחת מקבוצות המדיה הגדולות בצרפת. במסגרת שיתוף הפעולה ישיקו הצדדים במשותף בחודשים הקרובים את אתר Smartair צרפת. ההסכם שנחתם הינו שיתוף פעולה ראשון כחלק מהאסטרטגיה של החברה, להתרחב ולהיות גורם משמעותי בשוק התיירות העולמי. כמו כן, מתכוונת החברה לגייס לשורותיה אנשי תוכנה ופיתוח, אנשי QA ואוטומציה, מעצבים גרפיים וחוויות משתמש ומנהלי פרויקטים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקרוב גם בצרפתית. סמארטאייר./מערכת וואלה!, צילום מסך

תהיו בריאים 1

משרד הבריאות ישתמש במערכת ממוחשבת לשיפור השירות בחדרי המיון בישראל. קבוצת יעל, תטמיע מערכת של TIBCO, שתנהל את האינטגרציה והעברת המידע בין מערכות המחשוב השונות של משרד הבריאות והגופים הפועלים מולו. מטרת הפרויקט היא להטמיע פלטפורמה אחידה, שתנהל באופן מבוקר ויעיל את מערך הממשקים מתוך משרד הבריאות אל גופים חיצוניים, ולהיפך. במסגרת הפרויקט יוטמע גם רכיב ייחודי שיאפשר בקרה, ניטור, שיפור וייעול של השירות והקשר עם הגופים השונים שיש להם ממשקים מול המשרד.

כנס רפואי. ShutterStock
מערכת ממוחשבת לשיפור השירות בחדרי המיון בישראל./ShutterStock

תהיו בריאים 2

החברה הישראלית זברה מדיקל וויז'ן, אספה כמויות עצומות של מידע מתחום הדימות מבתי חולים ברחבי העולם, כדי לפתח אלגוריתמים של למידה חישובית, שיכולים לנתח הדמיות CT ו-MRI על מנת לנבא מחלות שמטופלים אפילו לא ידעו שקיימות בקרבם. כעת, מכריזה החברה כי היא פיתחה אלגוריתמים חדשים שמנבאים מראש פעילות קרדיו-ווסקולרית עתידית שעלולה להתפתח גם להתקף לב ולשבץ. בשנים הקרובות החברה תייצר כ-100 אלגוריתמים נוספים, כדי שאיתור וניבוי מחלות מסכנות חיים בהמשך חיינו, יהפוך לפשוט וקל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אלגוריתמים שינבאו מחלות לב. זברה מדיקל וויז'ן./מערכת וואלה!, צילום מסך

איני הנהג

לאחר שהכריזה על כוונתה להציע כלי רכב אוטונומיים לחלוטין, בשירותי שיתוף נסיעות ב-2021, פורד מתרחבת ומשקיעה בשיתופי פעולה עם חברות סטארט-אפ שונות, המתמקדות בפיתוחים מיוחדים לכלי רכב אוטונומיים. בין החברות, נמצאת חברת SAIPS הישראלית. מדובר בחברת ראיה ממוחשבת ולמידה חישובית.

זאת כדי להמשיך בחיזוק ושיפור המומחיות של פורד בבינה מלאכותית וראיה ממוחשבת. המומחיות של SAIPS תאפשר לכלי הרכב האוטונומיים של פורד, ללמוד ולהתאים את עצמם לתנאי השטח של סביבת הנהיגה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

פורד, מכונית אוטונומית. אתר יצרן
הרכב האוטונומי של פורד./אתר יצרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully