וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ההדלפה הזאת, לאפל לא נשאר כבר מה לחשוף בחודש הבא

אילן גלר

21.8.2016 / 10:07

הדיווח האחרון ברשת כולל צמד סרטוני וידאו המציגים את האייפון החדש, לכאורה, מכל זווית אפשרית, ואף כוללים השוואה לאייפון 6S הנוכחי

צילום מסך

בחודש הבא צפויה אפל לחשוף באופן רשמי את הדגם הבא ממשפחת האייפונים שלה, באירוע המרכזי לשנת 2016. אולם נראה שלחברה לא באמת נותרו שום הפתעות בשרוול. כמעט כל פרט הנוגע למכשיר החדש כבר הודלף לרשת, וכעת מצטרפים לנתונים הטכניים צמד סרטוני וידאו המציגים את האייפון החדש, לכאורה, מכל זווית אפשרית, ואף כוללים השוואה לאייפון 6S הנוכחי.

בהתאם לכל הדיווחים עד כה, חובבי האייפון יאלצו להסתפק בשדרוג מינורי למדי, לפחות בכל הנוגע לעיצובו החיצוני של המכשיר. האייפון 7 שומר על ממדים זהים לאלו של קודמו, ולמרות שהוויתור על חיבור האוזניות הסטנדרטי נעשה לכאורה על מנת לאפשר מארז דק יותר, נראה שעוביו של המכשיר החדש דומה - אם לא זהה - לזה של אייפון 6.

ייתכן כי באפל החליטו לנצל את המקום שהתפנה לטובת חומרה חזקה יותר, או סוללה גדולה שתאפשר למכשיר לפעול למשך עוד כמה שעות בין טעינה לטעינה. דגם האייפון 7 פלוס (או 6SE פלוס, לפי חלק מהדיווחים ברשת) המופיע בסרטון כולל מצלמה בעלת זוג עדשות, האמורה לספק איכות צילום גבוהה במיוחד, אך בניגוד לחלק מהשמועות לא תמצאו בו את ה-Smart Connector, החיבור החכם המוכר מדגמי האייפד פרו המאפשר חיבור למקלדות ואביזרים נוספים.

האם בכל זאת מכינה לנו אפל הפתעות שטרם נחשפו? קשה להאמין, אך את התשובה נדע בוודאות ככל הנראה לקראת אמצע החודש הבא. לפי השמועות המכשיר החדש יגיע לחנויות בתאריך 16 בספטמבר.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully