וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילדה הכי שנואה ברשת: בת 12 שצדה ג'ירפה

אילן גלר

21.8.2016 / 10:14

"רק מפני שהחלטתי להצטלם לצד ה'הישגים' שלי, זה לא הופך אותי לאדם רע", ענתה לגולשים אריאנה גורדין בת ה-12

מערכת וואלה!

אריאנה גורדין בת ה-12 טיילה לאחרונה בדרום אמריקה עם אביה, שם ערכו השניים מסע ציד של חיות בר שכלל הרג של זברות וג'ירפות. בני המשפחה רכשו מראש אישורים רשמיים לייד, הקפידו לצוד אך ורק חיות שאינן מוגנות בחוק, ואף חלקו את בשרן עם הקהילה המקומית, אך כמובן שכל זה לא הציל את אריאנה מתואר "הילדה הכי שנואה ברשת" ברגע שבו החליטה להעלות צילומים שלה לצד הזברה האצילית שאת חייה היא נטלה.

עמוד הפייסבוק של אריאנה הוצף בתוך שעות ספורות בעשרות אלפי תגובות זועמות. רבים מהמגיבים איחלו לילדה גורל דומה לזה של החיות אותן צדה. "אני לא יודעת אם ציד באמת עוזר או לא, אבל פרסום תמונות שבהן את מתגאה בהרג של חיות הוא פשוט מגעיל", כתבה אחת המגיבות.

זו לא הפעם הראשונה שפעילי רשת המתנגדים לציד ממקדים את תשומת לבם לגולש או גולשת ספציפיים. המקרה של אריאנה מזכיר מאוד את קמפיין הרשת שהחל לאחר הירי בססיל האריה לפני כשנה. במקרה ההוא, נאלץ הצייד האמריקני להסתגר בביתו בחשש מפני המפגינים.

אריאנה עצמה בהחלט לא נשארת חייבת, ומגיבה לרבים מהתוקפים אותה. "אכלנו חלק מהבשר ותרמנו את היתר. דאגנו שאוכלוסיית חיות הבר תהיה בריאה יותר בעתיד", כתבה באחת מתגובותיה. "הכסף שאותו שילמנו (עבור רישיונות הציד) יועבר ישירות למאמצי השימור על החיות ויתרום לכלכלה המקומית... רק מפני שהחלטתי להצטלם לצד ה'הישגים' שלי, זה לא הופך אותי לאדם רע".

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully