וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגניב או פתטי? לפייסבוק יש אפליקציה חדשה רק לתיכוניסטים

אילן גלר

21.8.2016 / 10:16

האפליקציה שואלת את המשתמש שאלות אודות הדברים שמשמחים ומעציבים אותו, החברים הטובים ביותר שלו, הריקוד החביב עליו ועוד

מערכת וואלה!

הרשת החברתית הפופולרית בעולם מוטרדת מכך שאינה נתפסת כחדשנית ומגניבה בקרב הקהל הצעיר. אפילו אינסטגרם, שבבעלות פייסבוק, כבר נתפסת כמיושנת מול סנאפצ'ט. המאמץ למצוא חן בעיני בני הנוער הוליד אפליקציה חדשה לגמרי בשם Lifestage, שאינה דורשת הרשמה לפייסבוק על מנת להשתמש בה, וכוללת קישורים לאפליקציות אחרות הפופולריות בקרב קהל היעד, כולל המתחרה הבולטת סנאפצ'ט. Lifestage מיועדת אך ורק לבני 21 ומטה, ומאפשרת להם ליצור פרופילים על טהרת סרטוני הווידאו וצילומי הסלפי.

האפליקציה שואלת את המשתמש שאלות אודות הדברים שמשמחים ומעציבים אותו, החברים הטובים ביותר שלו, הריקוד החביב עליו ועוד. כל תשובה חייבת להגיע בפורמט של סרטון וידאו קצר, וברגע שיותר מ-20 תלמידים מאותו בית ספר מקימים פרופילים ב-Lifestage, הם יכולים לצפות בתשובות של אחרים ולשתף אותן. הדרישה ל-20 משתמשים לפחות נועדה כנראה לגרום לכך שתלמידים יפעילו לחץ זה על זה להוריד ולהשתמש באפליקציה, המיועדת בעיקר לתיכוניסטים.

המנהל האחראי על האפליקציה החדשה בחברה הוא מייקל סאיימן, בן 19, שגויס לפייסבוק באופן אישי על ידי מארק צוקרברג לאחר שאפליקציה אחרת אותה פיתח, משחק שיתוף צילומים, זכתה לפופולריות יוצאת דופן.

האם בזכות Lifestage תצליח פייסבוק למשוך אליה קהל שהתייחס לרשת החברתית עד כה כאל שירות המתאים רק לקהל מבוגר יותר? אם כן, זה בהחלט יהיה הישג גדול לחברה שעד כה נכשלה כמעט בכל מוצר ששחררה לחנות האפליקציות, פרט לאפליקציה הרשמית של פייסבוק עצמה ולמסנג'ר.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האם פייסבוק תצליח לכבוש מחדש את הנוער?/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully