וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלוף חדש! זה כנראה המוצר הכי מכוער לשעון אפל עד היום

אילן גלר

22.8.2016 / 7:05

הרצועה של Sinn תעלה לכם כ-120 דולרים בתוספת למחירם של שעוני החברה, או כ-200 דולרים ברכישת הרצועה בלבד. שזה 200 דולרים יותר ממה שמשתמש סביר בשעון חכם היה רוצה לשלם על מוצר מיותר שכזה

צילום מסך

אנשי יצרנית השעונים הגרמנית Sinn סבורים כנראה ששעונים חכמים, כמו השעון החכם של אפל או שעוני האנדרואיד הפופולריים של סמסונג, LG או וואווי, אינם יפים ואלגנטיים מספיק על מנת שאנשים, שהופעתם חשובה להם, יסכימו לענוד אותם על היד. הפתרון המבריק של Sinn לבעיה הזו, הוא ככל הנראה הרצועה המכוערת והמיותרת ביותר שראינו עד היום לשעון של אפל - שכן מטרתה היא למעשה להסתיר אותו לחלוטין ולהפוך אתכם לשפני ניסיון אופנתיים.

מצדה האחד כוללת הרצועה שעון אנלוגי רגיל וחסר כל תכונות חכמות, אך יוקרתי. מצדה השני הרצועה מתחברת לשעון אפל באמצעות חיבורי הרצועה הסטנדרטיים של אפל. התוצאה - רצועה אחת עם שני שעונים הממוקמים משני צדי מפרק היד. כל מה שצריך לעשות כדי להשתמש בשעון התחתון זה לסובב את פרק כף היד בצורה לא טבעית ב-180 מעלות.

הרצועה של Sinn תעלה לכם כ-120 דולרים בתוספת למחירם של שעוני החברה, או כ-200 דולרים ברכישת הרצועה בלבד לצורך חיבורה לשעונים הנוכחיים שלכם. הוסיפו לזה את מחירו של השעון של אפל ותקבלו מחיר גבוה במיוחד שאותו מתבקשים לכאורה לשלם אנשים שבכלל לא מעוניינים להיראות עם השעון החכם על הזרוע. לא יהיה הרבה יותר זול ויעיל פשוט לא לקנות את השעון של אפל, אם אתם סבורים שהוא מכוער מכדי להשתמש בו?

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ההבדל ביו להיות מיוחד ללהיות חריג./מערכת וואלה!, צילום מסך
רצועה כפולה לשעון. צילום מסך
זהירות! סחים לפניך./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully