וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטודנט הודי להנדסה בנה חליפת איירון-מן מתפקדת. בערך

אילן גלר

23.8.2016 / 6:54

החליפה של ווימל אינה מסוגלת לרחף או לירות, אך היא מגיבה לתנועותיו בזריזות יחסית ומאפשרת לו להרים מטענים כבדים, במשקל של עד 150 קילוגרם

צילום מסך

במהלך השנים האחרונות ראינו לא מעט "חליפות איירון-מן" המעניקות למפעיליהן כוחות על-אנושיים באמצעות שלד חיצוני ממונע. רובן פותחו על ידי חברות ענק כחלק מפרויקטים ביטחוניים או ממשלתיים, ובייצורן הושקעו מיליוני דולרים. הסטודנט ההודי, ווימל גובינד מניקנדנן, נותר נאמן הרבה יותר לרוח הקומיקס המקורית: הוא הצליח ליצור חליפת איירון-מן מתפקדת לבדו, בתוך חודשים ספורים עם תקציב של כ-750 דולרים בלבד.

החליפה של ווימל אינה מסוגלת לרחף או לירות, אך היא מגיבה לתנועותיו בזריזות יחסית ומאפשרת לו להרים מטענים כבדים, במשקל של עד 150 קילוגרם, תוך שימוש במנועי לחץ אוויר קומפקטיים. משקל החליפה עצמה עומד על 100 קילוגרמים, רובם מוקדשים לסוללות המספקות לה אנרגיה.

לווימל אין תכניות להפוך לגיבור על בזמן הקרוב; הוא מאמין שהחליפה אותה הוא בנה תוכל לסייע בתעשיות ביטחוניות, במפעלי ייצור ולצורך טיפול בחומרים מסוכנים. במהלך השבועות הקרובים הוא מקווה לשפר עוד יותר את יכולת ההליכה של החליפה, המוגבלת למדי לדעתו. כבר עכשיו נדמה כי הוא הצליח להשיג במרוץ צוותי פיתוח הנהנים מתקציבים גדולים בהרבה משלו.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

  • עוד באותו נושא:
  • חליפת כוח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully