וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורידו עכשיו: משחקים שווים למובייל - בחינם לזמן מוגבל

אורי סגל

23.8.2016 / 10:19

גייסו את הרוח הספורטיבית שלכם לטובת המשחקים האולימפיים, מלאו משימות בחלל ועוד. מדי שבוע נביא לכם משחקים ואפליקציות שהמשותף ביניהם הוא שאם תזדרזו להוריד אותם, לא תצטרכו לשלם

Pixel Cup Soccer 16

לא מאסתם באירועי האולימפיאדה? הצטרפו לטורניר כדורגל מקצועי בסגנון ארקייד. הלוק יפיח בכם נוסטלגיה ותוכלו ליהנות ממשחק בקצב מהיר שיגרום לכם להתאמץ. על מנת לאתגר את השחקנים תוכלו לבחור מצבי משחק שונים, החל ממשחק מול המחשב, דרך משחק נגד חברים ועד למשחק מרובה משתתפים. לפניכם תחרויות שונות, שתוכלו לבחור להשתתף בהן: קופה אמריקה, גביע העולם לגברים, גביע העולם לנשים ועוד. כל טורניר יעמיד בפניכם עולם חדש ודרגות קושי חדשות. במשחק 18 אצטדיונים שונים ברחבי העולם, המלאים באוהדים נלהבים.

להורדה לאייפון - הקליקו כאן | החיסכון שלכם: 13.30 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Flick Champions Summer Sports

גייסו את הרוח הספורטיבית שלכם בשנית והצטרפו לאליפות ספורט הקיץ, התחרו במגוון תחרויות שונות הדורשות מיומנויות שונות ואולי תזכו במדליית הזהב. עליכם להתחרות בענפי ספורט מגוונים: אגרוף, ריצה, כדורעף, כדוריד, שייט בקייאק, יידוי פטיש, הטלת כידון ושחייה צורנית. בכל פעם שתצליחו במקצה יעמוד מולכם אתגר גדול יותר ורמות הקושי יעלו. לפניכם 40 משחקים משתנים ופריטים שונים שעליכם לאסוף בדרך, שיסייעו לכם בהמשך התחרות. כל ענף ספורט ידרוש ממכם להתחרות באופן שונה ותצטרכו להשתמש בכלים שונים על מנת לנצח.

להורדה לאייפון - הקליקו כאן | החיסכון שלכם: 3.70 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Gravee

גיבור המשחק הזה הוא כלב אסטרונאוט שצריך את עזרתכם על מנת להשלים משימות שונות בחלל. הכלב רחוק מביתו ואתם היחידים שיכולים לסייע לו לצלוח את המסלול ולנחות בהצלחה ביעד שלו. המשחק ידרוש ממכם להתמודד מול סכנות שונות בדרך, החל מחתולים שיעמדו בדרככם ועד לכוח המשיכה שיקשה עליכם בכל פעם מחדש. פקדי השליטה יופיעו על גבי המסך ותצטרכו להשתמש בהם בחוכמה - רק כך תצליחו לסייע לכלב הגיבור לחזור הביתה. עיצוב המשחק נקי ונוח.

להורדה לאנדרואיד - הקליקו כאן | החיסכון שלכם: 3.70 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

AstroZuNaught

גם הפעם אנחנו מרחיקים לכת עד לחלל ומסייעים לאסטרונאוט שמותקף על ידי חוצנים מרושעים. עליכם לסייע לגיבורנו להילחם בגבורה ולברוח - זו הדרך היחידה שלכם להישאר בחיים. עיצוב המשחק אפל והאירועים כולם מתרחשים בעיר מוזרה בחלל. דמות אסטרונאוט מפוקסלת אך חביבה ועליכם יהיה לשמור על ריכוז כדי לנצח.

להורדה לאנדרואיד - הקליקו כאן | החיסכון שלכם: 11.30 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אורי סגל הוא מנכ"ל iApps | iPhoneil

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully