וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכרה את שמלת הכלה שלה ב-eBay: "זקוקה לניקוי יבש כדי להיפטר מסירחון הבגידה"

30.8.2016 / 11:04

האישה הנבגדת מכרה את שמלת הכלה שלה ב-eBay בסכום של 87 אלף דולר כדי לכסות את עלות הגירושים, כשלדבריה בעלה לשעבר סירב לשלם. הוא פרסם סרטון הסבר מפרגן לגרושתו - וקיבל על זה בראש

צילום מסך

בסרטון - תגובת הבעל לשעבר

שמלת כלה משומשת הוצעה למכירה ב-eBay במחיר התחלתי של 500 ליש"ט (כ-2,500 שקלים). אחרי שהגרושה הנבגדת, סמנתה, כתבה שהשמלה מגיעה "במצב מצוין, אולם זקוקה לניקוי יבש כדי להיפטר מסירחון הבגידה" וצירפה שתי תמונות ("מצטערת שיש רק 2. כשגיליתי שבעלי חי עם אישה אחרת, שרפתי/מחקתי כל תמונה שהפנים המגעילות שלו הופיעו בה"),

היא קיבלה 54 הצעות ולבסוף נמכרה השמלה בסכום מטורף של 65,900 ליש"ט (כמעט 328 אלף שקלים), לאחר שתיארה בהרחבה מה הוביל להתמוטטות נישואיה - לרבות העובדה שרוס, הגרוש שלה, עזב אותה לטובת אישה אחרת. היא הוסיפה: "אם את מעוניינת בשמלת כלה שמלאה בזכרונות רעים ותקוות וחלומות מנופצים - זו האחת בשבילך! מקווה שהשמלה הזאת תביא לך הרבה יותר אושר ממה שהיא הביאה לי, ואם לא... טוב, תמיד תוכלי למכור אותה כאן".

סמנתה מוכרת את שמלה הכלה שלה ב-eBay. eBay, צילום מסך
השמלה מסריחה מבגידה. סמנתה ביום המאושר בחייה, בערך/צילום מסך, eBay

סמנתה בת ה-28, מצ'סטרפילד, טוענת שהכסף נועד כדי לכסות את עלויות הגירושים, לאחר שבעלה לשעבר סירב לשלם. הבעל הבוגדני הוא רוס פרטרידג', שחי כיום במיורקה, ספרד והגרסה שלו לסיפור אחרת לגמרי. הוא טוען שהסכים ועדיין ישמח לשלם את חלקו - זאת אומרת, חצי מהעלויות. בסרטון שפרסם ביוטיוב הוא פנה לגרושתו ולגולשים והיה לו הרבה מה לומר. "נתחיל בהתחלה. אני וסמנתה נפרדנו בינואר. זה בשל העובדה שהתאהבתי באישה אחרת ועברתי לגור איתה. אנחנו כבר לא ביחד ולסמנתה יש חבר חדש ואנחנו חיים בנפרד. אני לא הולך להתעכב על זה. אני כן רוצה להבהיר את עניין התשלום. כשפתחנו בתהליכי גירושים, הייתי תחת הרושם שנשלם כל אחד חצי מהסכום. כשמסמכי הגירושים הגיעו, והתבקשתי לשלם על הכל, אז כן, סירבתי. ההצעה עדיין עומדת בעינה. אני יותר מאשמח לשלם עבור חצי מהגירושים האלה".

עוד באותו נושא

גילו שהגבר בגד בשתיהן והשפילו אותו בשידור חי בפייסבוק

לכתבה המלאה

התיאור המלא שצירפה סמנתה לשמלת הכלה שלה:

תיאור השמלה שפרסמה סמנתה למכירה ב-eBay. eBay, צילום מסך
תיאור השמלה שפרסמה סמנתה למכירה ב-eBay/צילום מסך, eBay

רוס מסר לגרושתו שהוא מקווה שההיסטריה שנוצרה ברשת סביב השמלה שלה הביאה לה מספיק כניסות לבלוג, בו היא כתבה בין היתר גם על המשברים שבמערכת היחסים שלהם. "תמיד אמרתי לך שאת כותבת יפה, גם אם החלטת להוריד את הפוסטים על ההרפתקאות והכשלונות שלנו, שהיו חלק מהסיפורים היותר מצחיקים שהופיעו שם". את הסרטון הוא סיים באיחולי הצלחה לה ולבן זוגה הטרי ואמר: "מגיע לך את כל האושר שבעולם, בגלל שאת באמת אישה מדהימה".

הנחמדות שלו לא עבדה על הצופים: "אם היא הייתה כל כך מדהימה, למה עזבת אותה? ברור לך שאתה צריך לשלם על הכל. אתה זה שעזבת אותה. אתה לא עובד עליי. ניסית לצאת טוב בסרטון הזה, אבל לא הלך לך". סמנתה לא מסרה את תגובתה ל-Mail Online כשנשאלה האם קיבלה כבר את התשלום המופרך שהוצע לה על השמלה.

סמנתה ורוס ביום חתונתם. eBay, צילום מסך
"שרפתי כל תמונה שהפנים המגעילות שלו מופיעות בה"/צילום מסך, eBay
רוס מסביר מדוע החליט לא לשלם על הגירושים. יוטיוב, צילום מסך
רוס מסביר את הגרסה שלו/צילום מסך, יוטיוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully