וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם האפליקציה הזו תוכלו לשנות את הפונקציות של כל הלחצנים בסמארטפון

26.8.2016 / 7:35

אפליקציה חדשה בשם Button Mapper מאפשרת לשנות את הפונקציות של כל הלחצנים בקלות, מבלי לפרוץ את המכשיר (Root)

סמארטפון עם אינסטגרם. ShutterStock
כפתור הבית יכול להפוך ללחצן חיוג לאיש קשר ספציפי, למשל./ShutterStock

רוצים שלחצן עוצמת השמע במכשיר האנדרואיד שלכם יפתח את אפליקציית המצלמה או יתקשר ישירות לאיש קשר נבחר? עד היום, כדי להפעיל את הפונקציות האלה הייתם חייבים לפרוץ את המכשיר (Root), תהליך שעשוי להיות מסובך והרסני גם עבור משתמשים מתקדמים. אך כעת, בעזרת אפליקציה חדשה בשם Button Mapper, ניתן לשנות את הפונקציות של כל הלחצנים בקלות, ומבלי שתדרשו לבצע אף שינוי בלתי הפיך במערכת ההפעלה.

כדי להשתמש ב-Button Mapper, התקינו אותה דרך חנות ה-Play Store. במהלך ההתקנה ייתכן שתקבלו אזהרה על כך שמדובר בגרסת בטא. אל דאגה, היא יציבה ובטוחה לשימוש. לאחר ההתקנה, תתבקשו להגדיר את Button Mapper כאביזר נגישות (Accessibility).

אם תתקשו, האפליקציה תדריך אתכם כיצד להגיע לתפריט הרלוונטי במסך ההגדרות של המכשיר. הגדרה זו אומנם חושפת חלק מהפעולות שתבצעו בפני מפתחי האפליקציה, אך זו הדרך היחידה להגדיר מחדש את הכפתורים מבלי לפרוץ את המכשיר.

מיד לאחר ביצוע פעולות אלו, תוכלו למפות את הכפתורים כפי שתרצו מתוך האפליקציה עצמה. בפניכם תופיע רשימת כל הכפתורים, ופונקציות שונות שאותן ניתן להצמיד אליהן. אפשר גם לקבוע פונקציה שתופעל בעת לחיצה ארוכה, ואם תשלמו סכום סמלי למפתח, להוסיף פונקציות בלחיצה כפולה. כל שינוי שתבצעו יישמר באופן מידי, כך שאין צורך להפעיל את הסמארטפון מחדש כדי ליהנות ממנו.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בלי לפרוץ את המכשיר./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully