וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיג'מה לגיימרים: המתנה המושלמת למי שלא עוזב את הספה

אילן גלר

25.8.2016 / 7:15

הפיג'מה המחרידה והמופלאה הזו מגיעה בעיצוב ייחודי, הכולל את לוגו האקס-בוקס המפורסם, בצבעים שחור או לבן ויש לה כיסים ייעודיים גדולים במיוחד לשלט, לבקר השליטה, לסמארטפון ועוד

מערכת וואלה!

קונסולת אקס-בוקס וואן של מיקרוסופט נהנית בזמן האחרון מהתעניינות גוברת מצד הגיימרים. בחודש יולי הקונסולה אף הצליחה לעקוף את פלייסטיישן 4 במכירות בארה"ב. בחטיבה האוסטרלית של מיקרוסופט החליטו לנסות ולרכוב על הגל, והשיקו פיג'מה בחלק אחד (וואנסי) המיועדת לחובבי האקס-בוקס ולגיימרים בכלל.

הפיג'מה מגיעה בעיצוב ייחודי, הכולל את לוגו האקס-בוקס המפורסם, בצבעים שחור או לבן. יש לה כיסים ייעודיים גדולים במיוחד: כיס לבקר השליטה, כיס לסמארטפון, כיס לשלט הטלוויזיה ועוד. על הזרוע הורכבו משטחים מונעי החלקה, ואילו כיסוי הראש גדול במיוחד על מנת שניתן יהיה להשתמש בו ביחד עם אוזניות גיימינג גדולות.

במיקרוסופט אף מציעים לרקום את שם המשתמש שלכם ברשת Xbox Live, על מנת להפוך את הפיג'מה למוצר אישי באמת. בשלב זה, לא ברור מה יהיו מחירו של פריט האופנה המחריד והנפלא הזה, והאם ישווק במדינות נוספות פרט לאוסטרליה. סוני, אגב, טרם הכריזה על וואנסי משלה, אך החברה משווקת כבר זמן מה חולצות ממותגות הנושאות בגאווה את סמל הפלייסטיישן ודמויות ממשחקים פופולריים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מושלם לבטטות כורסה./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מגיע בשני צבעים./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יש כיס ייעודי לשלט./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully