וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו בסרטים: זרקו את המטבע הזה לכל רכב ותוכלו לעקוב אחריו

אילן גלר

25.8.2016 / 8:34

הניחו אותו בארנק ותוכלו לדעת תמיד היכן הוא נמצא, חברו למחזיק מפתחות ולא תאבדו אותם לעולם, הניחו אותו ברכב ותוכלו לאתר אותו בכל מקום ועוד

צילום מסך

זהו ללא ספק אחד הגאדג'טים הנפוצים ביותר בסרטי אקשן וריגול: מתקן מעקב בגודל של מטבע שמשליכים (רצוי ברגע האחרון) על מכוניתו של הנבל, בכדי להמשיך ולעקוב אחריו. מתברר שלא מדובר בפנטזיה וגם לא בציוד סודי בידיהם של סוכני חרש בלבד אלא בגאדג'ט אמיתי לחלוטין, שניתן להזמין אותו בקלות ברשת ובמחיר סביר לגמרי.

למקרה שאינכם מרגלים, אנחנו יכולים לחשוב על עוד מגוון שימושים למטבע בשם Trackr; אם תניחו אותו בתוך הארנק שלכם, תוכלו לדעת תמיד היכן הוא נמצא. הניחו אותו ברכב, ותוכלו לאתר אותו בקלות בחניון. השתמשו בו בתור מחזיק מפתחות ותוכלו להיות בטוחים שלא תאבדו אותם. הגאדג'ט יכול לפעול בכל מקום בעולם ללא צורך בחיבור רשת מקומית, כך שתוכלו להשתמש בו גם לצורך איתור מזוודות בעת טיול בחו"ל.

אפליקציית הסמארטפון התואמת מציגה את מיקומו המדויק של ה-Trackr על גבי המפה, ואף מאפשרת להגדיר מרחק בטיחות לבחירתכם. אם תתרחקו מהמטבע יותר מעשרה מטרים, לדוגמה, המכשיר יחל לצפצף ויתריע בפניכם כי אתם עומדים לשכוח משהו. מחירו של המתקן 29 דולרים, ולעתים קרובות תוכלו למצוא באתר הרשמי מבצעים על רכישת כמה מטבעות במחיר מוזל, כדי לעקוב בו-זמנית אחרי כל החפצים היקרים שלכם.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

TrackR. צילום מסך
קצת יקר, אבל כך לא תאבדו יותר את הארנק למשל לעולם./צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • גאדג'ט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully