וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפוסט הוויראלי הזה חשף בדיוק עד כמה קשה להיות בחורה ברשת

אילן גלר

25.8.2016 / 8:47

"זה ממש הרגיז אותי שאי אפשר לברוח מהטרדות מיניות סתמיות באינטרנט", אומרת הצעירה בת ה-17 שזכתה לתהילת רשת בזכות חוויה לא נעימה אך שגרתית

צילום מסך

קאט היא תלמידת תיכון בת 17 מאנגליה, שהפכה לסלבריטאית רשת לאחר שפרסמה בסנאפצ'ט תמונה תמימה לחלוטין של אוזניות חדשות אותן היא קנתה. האוזניות מצולמות על רקע שמיכה פרחונית ואין בצילום שום רמז או מסר מיני כלשהו. זה לא הפריע לאחד המגיבים, אדם שאותו קאט אינה מכירה, לכתוב לה "זה יהיה גן עדן לראות אותך עם האוזניות האלה ושום דבר אחר".

התגובה הזו היא כמובן דוגמה קטנה ואקראית לאופן שבו גברים מרשים לעצמם להגיב באופן סקסיסטי ובוטה לפוסטים של נשים, רק מפני שהן נשים. "ראיתי את ההודעה הזו ולא יכולתי שלא לחשוב כמה זה בלתי אפשרי לנערות צעירות ברשת לשתף משהו מבלי להסתכן בתגובות לא ראויות", היא מספרת. "זה ממש הרגיז אותי שאי אפשר לברוח מהטרדות מיניות סתמיות באינטרנט".

לאחר שהעלתה צילום נוסף ובו תיעוד התגובה הבוטה, זכה הפוסט ליותר מ-30,000 שיתופים ותגובות. "אני גבר, ואני מתבייש בעבור המגדר שלי כולו", כתב אחד המגיבים. "רמת הסטייה מטורפת", כתבה מגיבה אחרת. קאט לא ציפתה כלל למבול התגובות הזה ובהחלט הופתעה לטובה. בכוונתה להמשיך ולהתבטא בנושא זכויות הנשים ברשת, ואף להעמיק בנושא בלימודיה בקולג' בשנה הבאה.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין ספק שהיא פרסמה תמונה מגרה. של אוזניות./מערכת וואלה!, צילום מסך
הטרדה אוזניות. צילום מסך
קאט בת ה-17, רוצה להמשיך לעסוק בזכויות נשים ברשת./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully