וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האישה הזו טסה 8,000 קילומטרים כדי לפגוש את המאץ' שלה בטינדר

אילן גלר

25.8.2016 / 8:53

משפחתה חשבה שהוא רוצה לנצל אותה, משפחתו חשבה שהיא רק רוצה גרין קארד - אבל אחרי המפגש ורוניקה ובריאן בילו שלושה שבועות יחד בטיול ברחבי ארה"ב. לאהבה באמת אין גבולות

צילום מסך

לפני כמה חודשים הכירה ורוניקה דולזלובה, בת 24 מפראג, את בריאן דיוויס בן ה-42, דרך אפליקציית הדייטינג הפופולרית טינדר. בין השניים התפתחה שיחה מלבבת, שנקטעה לפתע כשבישר בריאן את החדשות הרעות - הוא מתגורר בארה"ב, ובעוד דקות ספורות מוכרח לעלות על הטיסה בחזרה הביתה. השניים כלל לא הספיקו להיפגש אולם זה לא הפריע לרומן סוער להתפתח ביניהם.

במהלך החודשים הבאים, המשיכו ורוניקה ובריאן לדבר דרך הצ'אט של האפליקציה וגם בשיחות וידאו. ככל שהקשר ביניהם התהדק, כך הוריה של ורוניקה התנגדו אליו יותר ויותר, מתוך המחשבה שבריאן מעוניין לנצל אותה ואולי כלל אינו קיים במציאות. גם מצד משפחתו של בריאן עלו ספקות, כולל כמובן המחשבה כי ורוניקה כלל אינה מעוניינת בו אלא באישור השהייה הנכסף בארה"ב.

אולם בסופו של דבר, החליטה ורוניקה להשקיע את חסכונותיה בטיסה לקולרדו, שם פגשה סוף-סוף את בריאן. כנגד כל הסיכויים, המפגש הזה לא היה סופו של הקשר - להיפך. הם טיילו שלושה שבועות ברחבי המדינה, סיפרו שנהנו מאוד יחדיו, ומקווים להיפגש עוד הרבה פעמים. "אני לא מאמינה שפגשתי את הקראש הווירטואלי שלי בעולם האמיתי", אמרה ורוניקה. "זה שינה לי את החיים, ואני כבר חוסכת כדי לטוס שוב".

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ורוניקה ובריאן - נפגשו ונהנו./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אז איך היה באמריקה?/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • טינדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully