וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהיר יותר, יעיל יותר: נשבר הסמארטפון? כבר לא צריך ללכת למעבדה

28.8.2016 / 5:24

הזמנו הביתה טכנאי באמצעות אפליקציית Mobilab והופתענו לטובה. היחס היה מעולה, התיקון היה מהיר ואיכותי והטכנאי אפילו הגיע עם חלוק מעבדה לבן. והמחיר? יש מעבדות זולות יותר, אבל היה משתלם

Mobilab. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
הטכנאי הגיע בזמן וסיים תוך פחות משעה./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

נשבר לכם המסך ואתם תמיד אומרים שתלכו לתקן אותו כשיהיה לכם זמן? כנראה שמה שאתם צריכים זה טכנאי שיגיע אליכם עד הבית. כדי שלא תצטרכו לקחת סיכון, הזמנו טכנאי של Mobilab, השירות המציע תיקונים בבית הלקוח או במשרד, לבדוק עד כמה זה נוח באמת.

החברה מחברת בין טכנאים למשתמשים הזקוקים לתיקון של הסמארטפון ומבצעת תיקונים כמו החלפת מסך, סוללה, שקע הטעינה, מכשיר שאינו נדלק וטיפול בנזקי מים. החברה נותנת אחריות של שנה על התיקון ואחריות של שלושה חודשים על החלפים. "יש לנו עשרות טכנאים שעברו תהליך מאוד ארוך וקפדני. המטרה שלנו היא בעצם לבנות סיירת של טכנאים וזה מתחיל מאיך שהם מדברים, הנראות וכמובן המקצועיות", אמר כפיר מיימון מייסד ומנכ"ל החברה.

לדברי מיימון, החברה נוסדה מהצורך לתת שירות טוב יותר ממה שיש היום. הם עמלו במשך חצי שנה על פיתוח אפליקציה למכשירי אנדרואיד ו-iOS וגם אתר שבמידה והסמארטפון שלכם מושבת, תוכלו להזמין טכנאי דרכו. כל תהליך ההזמנה דומה מאוד להזמנת מונית ב-Gett וב-Uber. נרשמים באתר, בוחרים את סוג המכשיר, את סוג התקלה, מגדירים אמצעי תשלום ואף על פי שלחצתם בסוף התהליך על "שלם", המערכת תחייב אתכם רק אחרי שהתיקון יבוצע בהצלחה. בחברה מספרים כי החלפים של סמסונג ו-LG הם מקוריים אך החלפים של אפל ברמה גבוהה, מאחר והיא לא מוכרת חלפים מקוריים.

Mobilab. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
החלפים מקוריים, למעט חלפים של אפל./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

כדי לבדוק את השירות, הצטיידנו בסמארטפון עם מסך שבור, הורדנו את האפליקציה והזמנו את הטכנאי. תהליך הזמנת הטכנאי היה מאוד פשוט: הזנו את פרטי הסמארטפון, סוג המכשיר, סוג התקלה, הצבע ועוד והמשכנו להזנת כרטיס האשראי. בסוף התהליך המערכת החלה לחפש טכנאי זמין ובתוך שניות בודדות נמצא טכנאי וקיבלנו את כל הפרטים שלו כמו שם, תמונה, מספר טלפון ומתי הוא יגיע אלינו.

הטכנאי הגיע הביתה, בדיוק בשעה שקבענו, לבוש בחלוק לבן וכבר אז הרגשנו בטוחים. בתוך דקות הוא פרס על השולחן את כל הציוד הנדרש וניגש למלאכה. תהליך התיקון מתבצע ממש מול העיניים של הלקוח ובמקביל להחלפה, סיפר לנו הטכנאי שהגיע, אוריה מיימון, כי עד כה הלקוחות שביקר אצלם התלהבו מכך שהכול מתבצע בשקיפות מלאה, מול הלקוח שגם על הדרך זוכה לראות את פנים המכשיר.

החברה טוענת כי החלפים הם מקוריים ובדיקה שעשינו הראתה שהמסך שהוחלף אכן מקורי. תוך כדי ההחלפה, מעדכן אותנו אוריה באיזה שלב הוא נמצא ומה בדיוק הוא עושה. תוך 55 דקות מרגע הפתיחה, סיים אוריה בהצלחה וניגש לבצע את הבדיקות הנדרשות, לוודא שהכול תקין וכך גם היה.
מדובר בפתרון נהדר עבור אלו שרוצים לקבל את השירות בבית שלהם או במשרד בצורה מידית. ומה לגבי מחירים? בהשוואה למחירים של חלפים מקוריים, מדובר במחירים יחסית הוגנים. לדוגמה, החלפת מסך ל-Galaxy S6 תעלה 699 שקלים.

  • עוד באותו נושא:
  • סמארטפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully