וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המבחר גדל: גם ענקית הסלולר הסינית Nubia מגיעה לישראל

28.8.2016 / 12:54

נוביה היא חברת בת של היצרנית המוכרת ZTE. בחודש הבא כבר יגיעו לארץ המכשירים הראשונים שאמורים לספק חוויית שימוש מהנה, עם מפרט סביר ומעלה ומחיר סיני

צילום מסך

(בסרטון: נוביה Z9)

מתקפת הסמארטפונים הסיניים נמשכת: רשת באג חתמה על הסכם הפצה בלעדי עם יצרנית הסלולר הסינית Nubia ותחל לשווק רשמית מגוון סמארטפונים של החברה בישראל. המכשירים צפויים להציע מפרט מרשים ולהימכר בסכומים של כ-1,200 שקלים.

Nubia נוסדה באוקטובר 2012, עם משימה לפתח טלפונים חכמים חדשניים תחת הסלוגן "תהיו עצמכם" (Be Yourself). בעלת השליטה בחברה (60 אחוזים מהמניות) היא יצרנית הסלולר הענקית ZTE, הנחשבת לאחת מחמש יצרניות הסלולר הגדולות בעולם.

נוביה Z9, למשל, מגיע עם מסך בגודל 5.2 אינצ'ים, 4 גיגה זיכרון RAM, סוללת 2,900 מיליאמפר-שעה, 64 גיגה לאחסון (יש גרסה עם 32 גיגה לאחסון ו-3 גיגה זיכרון RAM) ומצלמה אחורית של 16 מגה פיקסל. לנוביה Z11 מיני, למשל, יש מסך 5 אינץ', 3 גיגה זיכרון RAM, סוללת 2,800 מיליאמפר-שעה ומצלמה של 16 מגה פיקסל. על פניו נראה שמדובר בסדרת מכשירי ביניים במחיר טוב עם מפרט מספק - בדומה למרבית מכשירי הביניים שמגיעים מסין בשנה האחרונה.

נוביה Z11. אלון רזניק,
נוביה Z11 - יגיעו ראשונים. המחיר, בסביבות 1,200 שקלים./אלון רזניק

לדברי החברה, הטלפונים של נוביה מצוידים בשלל תוכנות ייחודיות לחוויית צילום מקצועית ובלתי מתפשרת כמו פיצ'ר להסרת אנשים או אובייקטים מהתמונה בזמן אמת, מצבי צילום שונים כולל צילום חלל וכוכבים ברגישות גבוהה, צמצם אלקטרוני F44 ועוד.

בעוד כמה ימים תשיק נוביה את מגוון הטלפונים לשוק האירופאי במסגרת תערוכת IFA בברלין, שם יחשפו דגמים חדשים ויוצגו ספינות הדגל של החברה, חלק מהמכשירים האלה יושקו בישראל כבר בחודש הבא, עם גרסת תוכנה שפותחה לשוק הישראלי בתמיכה מלאה לעברית.

"את המהפכה הסינית התחלנו בארץ עם מייזו, כשהצענו לראשונה סמארטפונים מתקדמים במחירים חסרי תקדים. Nubia היא אחת מיצרניות הסלולר המסקרנות והמתקדמות בעולם התופסת תאוצה במהירות ומציעה פיתוחים טכנולוגיים ייחודיים לצד איכות ורמת גימור יוצאת דופן", אמר אמיר מודן, סמנכ"ל באג.

נוביה Z9. אלון רזניק,
נוביה Z9./אלון רזניק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully