וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדהים ומחריד: הגולשים מימנו את מכונת הגילוח הזו לגב

אילן גלר

29.8.2016 / 12:16

לפי הפרסומת של הגאדג'ט, שזכה למימון מלא של יותר מ-316,000 דולרים מהגולשים, הוא מיועד לגברים שעירים שלא מסתפקים בגילוח שיער הפנים

צילום מסך

האם אתם מהגברים והנשים המרגישים שנושא גילוח הגב אינו זוכה לתשומת הלב הראויה לו מצד חברות מוצרי הטיפוח הגדולות? אולי הגאדג'ט הזה יצליח לעשות את העבודה. Backblade הוא מכשיר גילוח חדשני המעוצב במיוחד כדי שגברים שעירים יוכלו להגיע באמצעותו לשערות הגב, ולהשיג גילוח חלק ונעים במיוחד.

הערכת מכילה את מכונת הגילוח, זרוע אחיזה ארגונומית, סט סכינים ייחודי שפותח במיוחד עבור גילוח הגב, ומסוגל לפעול על עור יבש או רטוב, ואפילו תיק נשיאה שימושי לטיולים. הוא נראה כמו סכין גילוח גדול ולפי היענות הגולשים לקמפיין המימון שלו, נראה שיש לא מעט אנשים שישמחו להחזיק אחד בהישג יד.

"הסרת שיער בשעווה כואבת, טיפולי הלייזר יקרים, וטיפולים כימיקליים עשויים לגרום לפריחה", מסביר יזם הפרויקט. "Backblade מגיע בעיצוב סקסי וספורטיבי, ויש לו זרוע אחיזה המעניקה גמישות תנועה מלאה כך שניתן לגלח גם אזורים שהגישה אליהם לרוב מוגבלת".

במסגרת קמפיין קיקסטרטר שנערך במהלך החודש האחרון, גויסו יותר מ-316,000 דולרים לטובת ייצור המוני של המוצר הייחודי הזה. המשלוחים הראשונים מתוכננים לחודש דצמבר הקרוב, לאחריו תוכלו להזמין את כנראה את מכשיר הגילוח בסכום של 35 דולרים, במידה ופספסתם את הקמפיין.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

מכונת גילוח לגב. צילום מסך
עיצוב סקסי וספורטיבי. אוקי./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully