וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורידו עכשיו: צלמו תמונות איכותיות

אורי סגל

29.8.2016 / 13:37

צלמו תמונות איכותיות, ערכו אותם לקולאז'ים מרשימים, הכינו כרטיסיות למידה אישיות ומגניבות ועוד. מדי שבוע נביא לכם משחקים ואפליקציות שהמשותף ביניהם הוא שאם תזדרזו להוריד אותם, לא תצטרכו לשלם

Red Dot Camera

מתגעגעים לתקופה בה צילמנו עם פילם? לקסם שבשליטה על כל פרמטר ופרמטר בתוצאה הסופית? תוכלו להחזיר את השליטה לצילום ולהתנסות באפליקציה שמאפשרת לעשות הרבה יותר מלהוסיף מיליוני פילטרים לתמונות. האפליקציה הזו מספקת לכם ארבעה פרמטרים שונים המהווים את הבסיס לצילום איכותי: ISO, מהירות צמצם, פיצוי חשיפה ומיקוד.

אם אתם רוצים לייצר תמונה מיוחדת בשנייה זו לא האפליקציה המתאימה עבורכם, אך אם אתם רוצים להתנסות במגוון שיטות צילום וליצור תמונות מרתקות וייחודיות, הורידו את האפליקציה והתחילו להשתמש.

להורדה לאייפון - הקליקו כאן | החיסכון שלכם: 11.20 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

LiveCollage Pro

רוצים ליצור קולאז' תמונות מקורי בהתאם לדרישות המדויקות שלכם? באפליקציה הזו תהנו מאפשרויות חלוקת עמוד שונות, מדבקות שתוכלו להוסיף, מסגרות שונות, טקסט בהתאמה אישית, פילטרים ועוד. תוכלו ליצור מזכרות נהדרות, ברכות, הזמנות ולהשתמש באפליקציה ככלי נהדר לצבור חוויות. עומדים לרשותכם כלי עריכה שונים ותבניות רבות.

להורדה לאייפון - הקליקו כאן | החיסכון שלכם: 3.70 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Flashcards App

לקראת החזרה ללימודים, בין אם אתם חוזרים לתיכון או שאתם סטודנטים, תקופת המבחנים לא זרה לכם. לקראת המבחנים תוכלו להיעזר בכלי לימודי שיסייע לכם לקדם את הידע שלכם ולצלוח את המבחנים. האפליקציה מאפשרת לכם ליצור כרטיסיות שתוכלו לשנן בזמנכם החופשי ובאופן זה להתכונן לידע הנדרש.

הזינו שאלה ומספר תשובות שרק אחת מהן נכונה; לאחר שהכנתם את כל הכרטיסיות שאתם זקוקים להם, התחילו ללמוד, עברו על הכרטיסיות ונסו לענות נכונה על כלל השאלות, תוכלו לראות את קצב התקדמות שלכם על גבי גרף נוח שיציג את אחוז השאלות שעניתם עליהן נכונה כמו גם את כמות השאלות שנותרו לכם.

להורדה לאנדרואיד - הקליקו כאן | החיסכון שלכם: 11.20 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

TSF Blue Theme

ערכת הנושא המרעננת בגווני כחול הזו כוללת 63 אייקונים מותאמים, 3 טפטים שונים לבחירתכם ושלל הגדרות שונות שיוסיפו עניין לסמארטפון שלכם. לאחר התקנת האפליקציה כלל האייקונים על מכשירכם יהפכו לאייקונים כחולים במראה נקי ואחיד והנראות הכוללת תזכיר לכם צבעי ניאון בלילה.

להורדה לאנדרואיד - הקליקו כאן | החיסכון שלכם: 7.50 שקלים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אורי סגל הוא מנכ"ל iApps | iPhoneil

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully