וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטל השיקה את השבבים החדשים שפותחו בישראל

30.8.2016 / 14:42

משפחת המעבדים החדשה - הדור השביעי של מעבדי Core, המיועדים לווידאו 4K ו-360 - יניעו בקרוב מאות מיליוני מחשבים ברחבי העולם; והם פותחו פה בחיפה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דור השביעי של משפחת מעבדי ה-Core./מערכת וואלה!, צילום מסך

אינטל השיקה היום (ג') את הדור השביעי של משפחת מעבדי ה-Core. המעבדים החדשים מציעים שיפורים בביצועים, שיפור באיכות הווידאו והגרפיקה, מהירות תגובה גבוהה יותר, חיסכון בחשמל ולפי אינטל, הם יאפשרו ליצרניות לייצר מחשבים ניידים בעובי של 7 מילימטרים בלבד.

המעבדים החדשים תוכננו ופותחו באינטל חיפה. "מעבדי הדור השביעי פותחו במיוחד לעולם דיגיטלי המחובר באינטרנט מהיר ודורש ניידות, קלות וממשק תפעול נוח - בדומה לסמארטפונים", אמר רן סנדרוביץ', מנכ"ל מרכזי הפיתוח של אינטל בישראל.

המשתמש הממוצע התמקד בעבר בעיקר בכתיבת מסמכי טקסט, צפה בתמונות דו-ממדיות וסרטונים ברזולוציה נמוכה. כיום רשת האינטרנט התפתחה ומציעה מגוון אפשרויות כמו צפייה בסרטונים ברזולוציה גבוהה כמו 4K, או צפיה בווידאו 360 מעלות הדורש יכולות עיבוד גבוהות. המעבד החדש אמור לאפשר את כל זה בקלות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חסכוני פי 10./מערכת וואלה!, צילום מסך

המעבד החדש גם חסכוני פי 10 לעומת הדור הראשון של מעבדי ה-Core I. לשם השוואה, הדגם הקודם, הדור השישי היה חסכוני פי שמונה מהדור הראשון. באינטל מתגאים בכך שהמעבדים יעילים הרבה יותר בצריכת החשמל, הם פחות מתחממים והם יאפשרו ליצרניות לוותר על נפח סוללה גדול ולייצר מחשבים ניידים דקים וקלים משמעותית.

באינטל מוסרים כי כבר בחודש ספטמבר הקרוב צפויות יצרניות מחשבים להוציא לשוק מחשבים הכוללים את המעבדים החדשים בתצורת Core m3, שמיועד בעיקר לטאבלטים ו-Core i3, i5, i7 למחשבים ניידים ונייחים. לקראת עונת החגים בחו"ל צפויים להגיע לשווקים יותר ממאה מחשבים שונים של לנובו, דל HP, אסוס טושיבה ויצרניות נוספות עם השבבים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יאפשרו ליצרניות לוותר על נפח סוללה גדול ולייצר מחשבים ניידים דקים וקלים משמעותית./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully