וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

IFA 2016: סמארטפונים, לפטופים ומוצרים חכמים

מייקי לוי, ברלין

31.8.2016 / 13:21

תערוכת הטכנולוגיה הגדולה באירופה תפתח מחרתיים את שעריה לקהל המבקרים אבל כבר היום החלו יצרניות האלקטרוניקה הגדולות בעולם להכריז על המוצרים החדשים שלהם. עקבו אחר הדיווחים שלנו מהשטח

תערוכת האלקטרוניקה IFA, אחת התערוכות הוותיקות בתחום בעולם המתקיימת מדי שנה החל מ-1924, תיפתח מחר בברלין. משנת 2015 הוכרזה IFA כתערוכת הטכנולוגיה הגדולה ביותר באירופה עם 245,000 מבקרים ו-1,645 מציגים. אומנם התערוכה תפתח רשמית רק ביום שישי, אך יצרניות האלקטרוניקה הגדולות לא מחכות לפתיחה הרשמית כדי להכריז על המוצרים החדשים שלהם.

לצד ההכרזות על החידושים בתחום הסמארטפונים, צפויות חברות כמו סמסונגף LG ונוספות, להכריז בעיקר על מוצרי חשמל חדשים וחכמים לבית ולתעשיה . אנחנו נהיה בתערוכה ונעביר עדכונים בשידור חי גם בעמוד הפייסבוק שלנו. אז מה צפוי לנו בתערוכה?

סמסונג

עד לשנה שעברה סמסונג הכריזה בברלין על מכשירי ה-Note אך זה השתנה ונוט 7 הוכרז באירוע נפרד בארה"ב בתחילת החודש. סמסונג הכריזה כבר ה-Note החדש, על עדכון למשקפי המציאות המדומה, ה-Gear VR, אך למרות זאת, סמסונג בחרה ככל הנראה לשמור ל-IFA את ההכרזה על ה-Gear S3, דור ההמשך לשעון החכם של החברה, שיגיע כמו קודמיו עם מערכת ההפעלה Tizen, יכלול עיצוב חדש וחיי סוללה משופרים. בנוסף צפויה סמסונג לחשוף בעיקר אביזרי מחשב, מכשירי חשמל ועוד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דור ההמשך לשעון החכם של החברה? סמסונג./מערכת וואלה!, צילום מסך

מוטורולה ולנובו

מוטורולה השיקה כבר את ה-Moto Z בתחילת השנה, אך הבטיחה כי הוא יהיה זמין ברחבי העולם בספטמבר. המכשיר נמכר בחודשים האחרונים בארה"ב בצורה בלעדית לרשת סלולרית אחת. גם מוטורולה לא צפויה להכריז על מכשירים חדשים, אלא רק על תאריך השקה מדוייק של ה-Moto Z ברחבי העולם וברשתות סלולריות נוספות ברחבי ארה"ב.

חברת האם של מוטורולה, לנובו, גם תקיים כאן אירוע במסגרתו צפויה להכריז על טאבלטים, לפטופים ואולי גם על ה-Yoga Book - טאבלט מבוסס אנדרואיד שיהווה אלטרנטיבה ל-Surface Book, של מיקרוסופט, אך יריץ מערכת הפעלה אנדרואיד. ייתכן גם שלנובו תכריז על סמארטפון חדש מבוסס על פרויקט Tango למיפוי.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אולי גם יהיה טאבלט חדש. לנובו./מערכת וואלה!, צילום מסך

וואווי

ענקית המובייל הסינית הכריזה במסיבת עיתונאים לפני כמה ימים על ה-Honor 8, סמארטפון המיועד לשוק האמריקני. כאן בברלין, החברה צפויה להכריז על טאבלטים וייתכן שגם לפטופים, אך תתמקד בעיקר במשקפי מציאות מדומה ואביזרים כמו שעון חכם ומכשיר עבור שוק הביניים. במידה ואכן תכריז וואווי על משקפי מציאות מדומה, אלו יהיו משקפי המציאות המדומה הראשונים שיתמכו בפלטפורמה עליה גוגל הכריזה, DayDream.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תתמקד בעיקר במשקפי מציאות מדומה. וואווי./מערכת וואלה!, צילום מסך

אסוס

על ההזמנה כתבה החברה שהיא מבטיחה Zenvolution, או במילים אחרות - מכשיר זנפון חדש. מאחר וזנפון 3 הוכרז בתערוכת Computex לפני כמה חודשים, ככל הנראה החברה תציג מכשירי ביניים. לצד אותם מכשירים היא צפויה גם להכריז על מותג מכשירים לבישים תחת השם Zen.

זנפון מקס אנבוקסינג. וואלה TECH, מערכת וואלה!
יהיו גם מכשירי ביניים. זנפון 3./מערכת וואלה!, וואלה TECH

סוני

גם סוני הכריזה כבר על מכשיר הדגל ה-Xperia X וכאן בתערוכה החברה צפויה להכריז על מכשירים נוספים שמתמקדים בעיקר בביצועים. בסוני תמיד התגאו במכשיר ה-Xperia Compact שהוא כולל מפרט מתקדם ומביא בשורה לאלו שאוהבים מכשירים קטנים ומבלי להתפשר במפרט. כעת, השמועות הן כי החברה תכריז על ה-Xperia X Compact. לצד ההכרזות הבודדות בשוק הסמארטפונים, החברה תכריז ככל הנראה גם על מוצרי אלקטרוניקה נוספים. הדבר היחידי שבוודאות לא נראה הוא פלייסטיישן חדש מאחר והחברה קיימה אירוע נפרד, לא במסגרת IFA.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

סוני אקספריה X פרפורמנס.
בקרוב גרסת קומפקט? Xperia X.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully