וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם המכשיר החדש של סמסונג Note 7, ישרוד נפילה מגובה 30 מטרים?

אילן גלר

31.8.2016 / 14:52

הביקורות מהללות את המכשיר החדש, אבל עד כמה הוא באמת עמיד? ובכן, במקרים כאלו, תמיד יש מישהו ברשת שידאג לרכוש מכשיר חדש - ואז ינסה לרסק אותו וכמובן, לתעד את הכל ולהעלות ליוטיוב

מערכת וואלה!

ה-Note 7 החדש של סמסונג אמור להיות מכשיר עמיד במיוחד, עמיד בפני רטיבות ואבק, ומצויד בזכוכית קשיחה. כמובן שב-YouTube יימצא מי שיחליט לנסות את המכשיר במבחן האולטימטיבי, כזה שאנחנו לא יכולים אפילו לדמיין סיטואציה מקבילה אליו במציאות. אם הוא ישרוד אותו - הוא יכול כנראה לשרוד כל דבר.

קודם כל, נלקח המכשיר והוקפא בתוך קוביית קרח. זה לא עשה על ה-Note 7 שום רושם, והוא המשיך לפעול גם בטמפרטורה הקיצונית הזו. לאחר מכן, הושלך המכשיר, בתוך קוביית הקרח, מגובה של כ-30 מטרים. האירוע כמובן תועד באמצעות מצלמות מתקדמות בהילוך איטי, על מנת שלא נפספס אף שבריר שנייה מרגע ההתרסקות המלהיב על הרצפה.

ומה גזר הדין? המכשיר יצא מהניסוי ללא פגע, והוסיף לפעול כרגיל. כנראה שאכן מדובר בסמארטפון קשיח במיוחד, וכפי שהביקורות קבעו גם כזה המצויד בחומרה מהירה ומערכת הפעלה נוחה ואפקטיבית, אם כי מחירו מציב אותו בקטגוריה היקרה ביותר של מכשירים, הרבה מעל היצרניות הסיניות המציעות מכשירים לא הרבה פחות איכותיים, בפחות ממחצית המחיר.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ככל הנראה, מדובר באמת במכשיר חזק ועמיד במיוחד. נוט 7./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • סמסונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully