וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדור הבא: סמסונג חשפה את השעון החכם והמתקדם Gear S3

מייקי לוי ואורן דותן, ברלין

31.8.2016 / 20:30

שני הדגמים של השעון החכם החדש - גרסת ה-Classic וגרסת ה-Frontier - מציעים מפרט מכובד ועמידות מרשימה במיוחד למכות, לכלוך ומים. אבל במוקד ההשקה עמד דווקא עיצוב המכשירים

עריכה: טל רזניק

רגע לפני פתיחת תערוכת האלקטרוניקה IFA 2016 בברלין, סמסונג חשפה הערב (ד') את השעון החכם החדש, ה-Gear S3 - ממשיך את דורו של ה-Gear S2 - המגיע בעיצוב קלאסי ויוקרתי, עם עמידות למים ואבק ברמה הגבוהה ביותר (תקן IP68), אפשרות לביצוע תשלומים ניידים באמצעות סמסונג Pay וגם קישוריות LTE ו-GPS מובנים.

ה-Gear S3 יהיה זמין בשני עיצובים המותאמים לפי סגנון החיים של המשתמשים. דגם ה-Frontier מותאם, לדברי סמסונג, בעיקר לאנשים שאוהבים לחקור את העולם סביבם. המראה שלו מחוספס יותר והוא משלב בין עסקים לפנאי. העיצוב של דגם ה-Classic מנימליסטי יותר ואלגנטי. "ב-Gear S3 המשכנו את המורשת שלנו בהתקנים לבישים ואנו מציעים אפשרויות מגוונות המשלימות את סגנון החיים הייחודי של הצרכנים", אמר יונגהי לי, סגן נשיא בכיר לשיווק גלובלי בעסקי התקשורת הניידת של סמסונג.

ל-Gear S3 מסך AMOLED וזכוכית גורילה מסוג SR+ שנוצרה במיוחד להתקנים לבישים ומעניקה עמידות גבוהה בפני שריטות ואף מציעה תצוגה חדה יותר. גם המסגרת המסתובבת של ה-Gear S3 שופרה וכוללת אפשרויות חדשות, כך שמבלי לגעת במסך, המשתמש יכול לקבל או לדחות שיחה, לדחות את צלצול ההשכמה בכמה דקות נוספות ועוד. בתוך השעון מותקן, כאמור, חיישן GPS שנועד לנטר את הפעילות הגופנית ואילו חיישנים כמו מד-לחץ ומד-מהירות מאפשרים לעקוב אחר שינויים בגובה, לחצים ושינויים במזג האוויר.

סמסונג גיר 3. אורן דותן, מערכת וואלה! NEWS
עמידות מרשימה במיוחד למכות, אבק ומים. סמסונג גיר S3./מערכת וואלה! NEWS, אורן דותן

גרסת ה-Classic וגרסת ה-Frontier חולקות מפרט זהה שכולל מסך בגודל 1.13 אינץ המכוסה בזכוכית גורילה SR+, ערכת השבבים Exynos של סמסונג הכוללת מעבד כפול-ליבה, 768 מגה זיכרון RAM ו-4 גיגה לאחסון. לשעונים סוללה בנפח 380 מיליאמפר-שעה ולפי סמסונג, אין הבדלים בחיי הסוללה של הדגמים; הסוללה אמורה לספק שלושה עד ארבעה ימים של שימוש בטעינה אחת בלבד. בשונה מה-Classic, דגם ה-Frontier יגיע עם קישורית LTE (בהתאם למדינה) כך שהמשתמש יכול להשאיר את הסמארטפון בבית ולהמשיך להיות מחובר ולקיים שיחות.

השעונים כוללים רצועות בגודל 22 מילימטרים ובסמסונג שיתפו פעולה עם אריק לוי, אמן ומעצב מוצר ידוע שעיצב לפי תפיסתו האמנותית רצועות יוקרתיות וגם כמה עיצובי מסך, שניתן להחליף בקלות בכמה לחיצות. אריק לוי נודע בעיקר זכות פסליו, כמו פסלי הסלע שהפכו לסימן ההיכר שלו, מיצגים ייחודים ועיצובים במהדורה מוגבלת שכולם מבוססים על אמונתו: "בני אדם - לא עצמים - הם מהות העולם".

בקרוב סמסונג צפויה להשיק עדכוני תוכנה שיעניקו למשתמשי ה-Gear S2 גישה למאפיינים נבחרים של ה-Gear S3.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
סמסונג גיר 3. אורן דותן, מערכת וואלה! NEWS
המפרט מרשים אבל סמסונג נותנים דגש מיוחד בעיקר לעיצוב הפעם. סמסונג גיר S3./מערכת וואלה! NEWS, אורן דותן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully