וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

IFA 2016: לנובו השיקה טאבלט מדליק עם מקלדת זכוכית וסמארטפון ביניים

מייקי לוי, ברלין

1.9.2016 / 7:53

במסגרת מסיבת העיתונאים שלה בתערוכת האלקטרוניקה בברלין, לנובו השיקה את הטאבלט הדק והקל בעולם (לדבריה), מחשב עם מסך מתהפך ואת Moto Z Play, הסמארטפון השלישי בסדרה

צילום מסך

חברת לנובו הכריזה אמש, במסגרת תערוכת האלקטרוניקה IFA 2016 בברלין, על Yoga Book - טאבלט 2 ב-1 שלדבריה, הוא הדק והקל ביותר בעולם. בלנובו עמלו על הטאבלט במשך שלוש שנים. עוביו של היוגה-בוק 9.6 מילימטרים כשהוא סגור ובקצה הדק עוביו 4.05 מילימטרים בלבד. הוא שוקל 690 גרמים ויש לו שני פאנלים נפתחים, אחד מהם הוא המסך והשני זו המקלדת, ביניהם מחבר ציר המכונה "רצועת השעון" המאפשר קיפול של 360 מעלות. הוא מגיע בשתי גרסאות, אחת עם ווינדוס והשנייה עם אנדרואיד. לטאבלט מסך מגע IPS בגודל 10.1 אינץ', מעבד של אינטל מסדרת ה-Atom 5X, אחסון פנימי בנפח 64 גיגה, 4 גיגה זיכרון RAM. הטאבלט מיוצר משילוב של מגנזיום עם סגסוגת אלומיניום וכדי להבטיח את עמידותו, הוא נבדק במעבדה יותר מ-25,000 פעמים, לדברי החברה.

הטאבלט מצויד במקלדת מגע מובנית עם תאורה אחורית העשויה מזכוכית בשם Halo Keyboard. במקלדת אין מקשים פיזיים והיא תוצג למשתמש רק כשיהיה צורך. המקלדת גם לומדת את הרגלי ההקלדה של המשתמש ומציעה תוכנת חיזוי ולימוד וטכנולוגיית חישה רגישה, כלומר ברגע שתלחצו על אות, תקבלו פידבק בחזרה. המשטח לא משמש רק כמקלדת אלא משמש גם כמשטח ציור ל-Real Pen, עט סטיילוס שאפשר להחליפו בעט רגיל. ניתן להניח כל מחברת על גבי המשטח, לצייר עליה ואז כל מה שתציירו יעבור בצורה אוטומטית למחשב. גודלו של ה-Real pen זהה פחות או יותר לעט דיו רגיל והוא משתמש בטכנולוגיות של חברת Wacom המוכרת מתחום הלוחות הגרפיים.

ה-Yoga Book צפוי להגיע לישראל באמצע אוקטובר ומחירו ההתחלתי יהיה 2,399 שקלים לגרסת האנדרואיד.

לנובו השקה ברלין. צילום מסך
לנובו./צילום מסך

לנובו גם הכריזה באירוע על Yoga 910, המחשב ההפיך הדק ביותר שמגיע בכמה גרסאות כשהדגם החזק ביותר מצויד במעבד Core i7 של אינטל, מסך בגודל 13.9 אינץ' ברזולוציות Full HD ו-4K, מסגרת דקיקה של 5 מילימטרים, המציעה שטח מסך גדול ב-10 אחוזים וצפיפות פיקסלים גדולה ב-14 אחוזים לעומת הדגם הקודם. ה-910 כולל גם קורא טביעות אצבע והוא עטוף במארז מתכתי המעניק לו מראה יוקרתי. למכשיר חיי סוללה של עד 15.5 שעות.

הוא צפוי להגיע לישראל באמצע חודש אוקטובר במחיר התחלתי של 5,999 שקלים.

הטאבלט האחרון עליו הכריזה לנובו באירוע הוא Yoga Tab 3 Plus, עם מסך בגודל 10.1 אינץ' ברזולוציית 2K וארבעה רמקולים מתוצרת JBL. בעזרת טכנולוגיית ה-Media Cast של לנובו, יוכלו המשתמשים להזרים תכני אודיו ו-וידאו באמצעות קישורית ה-Bluetooth לטאבלט, בדומה לרמקולים אלחוטיים. Tab 3 Plus מצוייד בסוללה בנפח 9,300 מיליאמפר-שעה ועם ניהול צריכת כוח חכמה, בלנובו מבטיחים כי הוא יספק יותר מ-18 שעות עבודה. גם הוא יגיע לישראל ויהיה זמין החל מאמצע דצמבר במחיר של 2,199 שקלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך התערוכה. לנובו./מערכת וואלה!, צילום מסך

לצד ההכרזות על הטאבלטים והלפטופים, החברה הכריזה גם על Moto Z Play, הסמארטפון השלישי שמצטרף למשפחת ה-Moto Z כשהשניים האחרים הושקו כבר בחודש יוני. בשונה מה-Moto Z וה-Moto Z Force, ה-Play מגיע עם מפרט בינוני אך כמו אחיו הגדולים, הוא תומך באביזרי ה-MotoMods שמתחברים למכשיר ומעניקים יכולות נוספות. למכשיר מסך בגודל 5.5 אינץ' ברזולוציית 1080P מסוג Amoled, מצלמת 16 מגה-פיקסל עם פוקוס לייזר, מצלמה קדמית 5 מגה-פיקסל עם נורית לד קדמית, ערכת השבבים סנאפדראגון 625 של קוואלקום, 3 גיגה זיכרון RAM ו-32 גיגה-בייט לאחסון פנימי. את כל זה מפעילה סוללה בנפח 3,510 מיליאמפר-לשעה שעל פי לנובו, תספק עד 50 שעות עבודה. הוא יהיה זמין רחבי העולם בספטמבר במחיר של 499 אירו.

אביזר נוסף שמצטרף אל משפחת ה-MotoMod הוא ה-True Zoom שתוכנן בשיתוף עם חברת האופטיקה השבדית Hasselblad, ונועד לשפר את איכויות הצילום בצורה דרסטית. הוא כולל זום אופטי פי 10 עם מפתח צמצם f/3.5-6.5 ופלאש אקסנון. באביזר כפתורים יעודיים לצילום והוא יהיה זמין החל מספטמבר בסכום של 299 דולרים בארה"ב ו-299 אירו באירופה. הרוכשים יקבלו גישה לתוכנות של חברת Hasselblad ונפח אחסון ללא הגבלה ב-Google Photos למשך שנתיים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טאבלאט עם מקלדת וירטואלית. לנובו./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully