וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתגעגעים לחתול? בקרוב תוכלו להאכיל וגם לשחק איתו מרחוק

אילן גלר

1.9.2016 / 14:52

לשגע את החתול עם סמן לייזר, לתת לו חטיף ואפילו לשמוע וגם לדבר איתו מרחוק והכל באמצעות המחשב או הסמראטפון. אז איך זה בדיוק עובד? צפו

מערכת וואלה!

יצרנית המחשבים אייסר (Acer) הכריזה בתערוכת האלקטרוניקה IFA 2016 בברלין, על כניסתה לתחום חדש ומפתיע: צעצועים אלקטרוניים לחיות מחמד. לצורך כך, רכשה אייסר את החברה PawBo שכבר פיתחה מספר מוצרים בתחום, וכעת היא מציגה דגם משודרג למצלמת ה-PawBo וקו של צעצועים הנשלטים מרחוק באמצעות מחשב או סמארטפון.

מצלמת ה-PawBo המשופרת מאפשרת לעד שמונה משתמשים לצפות בחתול משחק בבית בשידור חי ובאיכות צילום של P720, לדבר אתו (וגם לשמוע בחזרה את יללותיו), להפעיל סמן לייזר שיגרום לחיית המחמד לקפץ בהנאה על הקירות, ואפילו לחלק הפתעות בדמות חטיפי מזון אם אתם סבורים שהחתול ראוי לפינוק. אם תלכדו תמונות או סרטוני וידאו משעשעים, ניתן לשתף אותם בלחיצה אחת בפייסבוק או באינסטגרם.

בין התוספים שניתן לרכוש עבור המצלמה תמצאו זוג "אוזניים" שהן למעשה חיישנים המאפשרים צפייה במתרחש בבית גם בתנאי חושך, צעצוע דמוי עכבר המקפץ מתוך המצלמה ומעסיק את החתול המשועמם, וגם מקל משחקים סטנדרטי יותר. כל המוצרים הללו צפויים להגיע לחנויות במהלך חודש נובמבר, ומחיר המצלמה (ללא התוספות) יעמוד על 169 דולרים בארה"ב.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

סיפור בדקה המצלמה החדשה של אייסר תאפשר לכם לשחק עם החתול. מערכת וואלה!
שלום, מה אתם עושים?/מערכת וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully