וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכחול החדש: סוני חשפה סמארטפון דגל חדש עם מצלמה משוכללת ועוד מכשיר זול

מייקי לוי, ברלין

1.9.2016 / 15:33

מכשיר הדגל החדש של החברה, Xperia XZ, מציע מפרט לא רע, עמידות גבוהה למכות ומצלמה משוכללת במיוחד. והם גם המציאו שמות חדשים ומופלאים לצבעים של המכשירים

מערכת וואלה!

סוני הכריזה היום (ה') במסיבת העיתונאים שערכה בתערוכת האלקטרוניקה IFA 2016 בברלין על שני סמארטפונים חדשים בסדרת ה-X: מכשיר הדגל Xperia XZ ודגם ה-Xperia X Compact. בשני המכשירים הוטמעה טכנולוגיית צילום תמונה ייחודית של סוני, המאפשרת לצלם בצבעים הכי קרובים למציאות, בכל מצב צילום ובכל תנאי תאורה, לדברי סוני הטכנולוגיה תאפשר למשתמש להפיק את התמונות הטובות ביותר שאי פעם הופקו בסמארטפונים של סוני.

ל-Xperia XZ מסך בגודל 5.2 אינץ' ברזולוציית Full HD, ערכת השבבים סנאפדרגון 820 של קוואלקום, 3 גיגה זיכרון RAM ו-32 גיגה לאחסון עם אפשרות הרחבה. למכשיר הדגל סוללה בנפח 2,900 מיליאמפר-שעה הנטענת באמצעות חיבור USB מסוג C. ה-XZ עמיד בפני מים ואבק בתקן IP68 המחמיר ביותר, שמאפשר להיות מתחת למים למשך כחצי שעה.

Xperia X Compact מגיע עם מסך בגודל 4.6 אינץ' ברזולוציית HD בלבד, עם ערכת השבבים סנאפדראגון 650, 3 גיגה זיכרון RAM ו-32 גיגה לאחסון פנימי עם אפשרות הרחבה. הוא מצויד בסוללה בנפח 2,700 מיליאמפר-שעה הנטענת גם היא באמצעות חיבור USB מסוג C.

סוני השקה ברלין IFA 2016. מערכת וואלה!
Xperia XZ של סוני./מערכת וואלה!

שני המכשירים כוללים קורא טביעות אצבע הממוקם בכפתור הכיבוי וחולקים את אותה המצלמה משופרת. בשני המכשירים מצלמה אחורית של 23 מגה-פיקסל, העוברת ממצב המתנה למצב צילום תוך 0.6 שניות וחיישן לייזר לפוקוס אוטומטי וחיישן אינפרא אדום המשפר את איכות הצבעים בכל מצבי הצילום ובכל סוגי התאורה. מקדימה ניתן למצוא מצלמת 13 מגה-פיקסל עם עדשה רחבה של 22 מילימטרים, המאפשרת לצלם בזווית של 90 מעלות. גם תוכנת הצילום עברה שדרוג שכן כעת המשתמש יוכל לשנות את מהירות הצמצם והמיקוד בתוכנה המובנית. צילום הווידאו כולל מייצב אקטיבי חכם בעל 5 צירים המאפשר לצלם וידאו ללא רעידות גם בזמן הליכה.

ה-Xperia XZ יושק בעולם החל מאוקטובר 2016 והפעם בחרו בחברה להגדיר מחדש את האופן בו אנחנו מתארים צבעים של סמארטפון. המכשיר יוצע בצבעים "כחול יקום", "היער הכחול", "כחול חדש לחלוטין", "שחור מינרל" ו-"פלטינה". ה-Xperia X Compact יהיה זמין החל מספטמבר 2016 בצבעים "כחול ערפילי", "שחור יקום" ולבן. בישראל הם יהיו זמינים לקראת סוף השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully