וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות פיצוץ הנוט 7 - סמסונג דחתה את ההשקה בישראל

1.9.2016 / 16:23

ההשקה בארץ הייתה אמורה להתקיים בעוד חמישה ימים, אך כעת ככל הנראה, בגלל הדיווחים על סוללות של המכשיר שהתפוצצו, השקת המוצר תידחה למועד לא ידוע "בשל עיכובים באספקת המוצרים"

ספק 500

בסרטון: ההשקה של הנוט 7

ההצלחה האדירה של מכשיר הפאבלט נוט 7 של סמסונג חטפה מהלומה היום כשהחברה עצרה את משלוחי ה-Galaxy Note 7 בדרום קוריאה. סמסונג לא מסרה אינפורמציה מדוע, אך הדיווחים הם כי סוללת ה-Note 7 התפוצצה בכמה מכשירים.

לפי דיווחים נוספים בכלי תקשורת מרכזיים בעולם, סמסונג שוקלת לבצע החזרה של המוצר (ריקול) ככל הנראה רק בדרום קוריאה ואם אכן סמסונג שוקלת לבצע זאת, ייתכן ובעיית הסוללות חמורה במיוחד. במקביל, משתמשים ברשת העלו תמונות של המכשירים שלהם כשהם עולים באש.

לפי הדיווחים, בבדיקות שסמסונג ערכה לאותם מכשירים שהתפוצצו, נמצא כי הסוללה אחראית על כך - סוללות שחברת סמסונג מייצרת בעצמה. ה-Note 7 הוכרז בתאריך 2 באוגוסט ועוד לפני שהחל להימכר, אתרים רבים בעולם הכריזו כי מדובר במכשיר האנדרואיד הטוב ביותר שיש בשוק.

למכשיר סוללה בנפח 3,500 מיליאמפר-שעה - נפח גדול יחסית המספק חשמל גם למסך גדול. זו גם הסיבה שמכשירים רבים סובלים מבעיית התחממות, שהייתה מוכרת בגלקסי S6 ונפתרה בדגם האחרון, גלקסי S7.

לא ברור אם החזרת המכשירים צפויה להשפיע על השקת מכשיר הדגל שזכה לשבחים בכל העולם עד התקרית הזו. ברחבי אירופה, סין וארה"ב עדיין לא נשלחו מכשירים ללקוחות שכן באירופה ובסין ההשקה הרשמית מתוכננת ל-1-2 בספטמבר ובישראל ההשקה תוכננה לתאריך השישה בספטמבר. תאריך ההשקה בישראל נקבע לפני כשבועיים אך כעת כאמור, הוא נדחה למועד לא ידוע "בשל עיכובים באספקת המוצרים".

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החזרת המכשירים לא צפויה להשפיע על השקת המכשיר. נוט 7./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully