וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טק ניישן: אבירים, רחפנים ומשחק לסמארטפון שמפעילים רק באמצעות הקול

1.9.2016 / 16:17

אפליקציה חדשה שתתריע אם הילד לא הגיע לגן או לבית הספר, משחק מחשב חדש בסגנון ימי הביניים ואפליקציה עבור כל מי שמגע הוא לא אופציה בשבילו. החידושים, הפיתוחים, הגיוסים וכל מה שמעניין בשבוע החולף בהיי-טק הישראלי

מערכת וואלה!

בסרטון: המשחק החדש של פלאריום Throne: Kingdom at War

פלאריום, חברה ישראלית מהמובילות בעולם בפיתוח משחקים למובייל, לרשתות החברתיות ולדפדפני האינטרנט, עם למעלה מ-250 מיליון משתמשים, הודיעה היום על השקת משחק חדש Throne: Kingdom at War. המשחק זמין על גבי מכשירי אנדרואיד ו-iOS.

Throne: Kingdom at War הוא משחק אסטרטגיה המדמה את תקופת ימי הביניים. השחקנים יבנו בעצמם את עריהם, צבאותיהם המורכבים מאבירים, נושאי חניתות ולוחמים שונים על מנת לסלול את דרכם לכתר

עפים על עצמם

ארגון ה- (FAA (Federal Aviation Administration העניק לסטארטאפ הישראלי אירובוטיקס רשיון להטיס רחפנים בצורה מסחרית בשטח ארה"ב. מסתמן כי אירובוטיקס היא החברה הישראלית היחידה שזכתה לאישור כזה. עם קבלת האישור הרגולטורי, החברה תוכל להציע גם לעסקים ותאגידים בארה"ב את הרחפנים האוטונומיים, המסוגלים להחליף לעצמם סוללה, ולהיות מתוכנתים לכל פעולה שהיא. בנוסף החיישנים ברחפן קוראים ומשדרים לתחנה מידע על טמפרטורה, רוח, שינויים טופוגרפים, ומצבים דומים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הרחפן של אירובוטיקס./מערכת וואלה!, צילום מסך

על קולי

שלושה סטודנטים מאוניברסיטת בן גוריון שבנגב, פיתחו אפליקציה מונגשת לבעלי מוגבלויות מוטוריות, במסגרת פרויקט הגמר שלהם. האפליקציה היא למעשה משחק קליל וכיפי שמופעל בשימוש קולי, ללא מגע יד בכלל. הרעיון די פשוט, במקום לשחק עם הידיים מפעילים את הדמויות באמצעות הקול וכך גם נהנים ממשחקים בסמארטפון, כשהמטרה היא להעלות מודעות להנגשת משחקים עבור כל מי שמגע הוא לא אופציה בשבילו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
VocaBall./מערכת וואלה!, צילום מסך

אני פה

עמי חניא פיתח אפליקציה חדשה שמטרתה לסייע במניעת שכחה של פעוטות ברכב. האפליקציה מאפשרת לגננות לבצע רשימת נוכחות. בסיום נשלח SMS להורים במידה והילד שלהם לא הגיע. האפליקציה מיועדת לא רק לגננות אלא גם למורים ו/או מדריכים. איך זה עובד? מזינים את פרטי הילדים בגן או בכיתה, ואת מספרי הטלפון של ההורים, בכל פעם שרוצים לבצע בדיקת נוכחות יוצרים בדיקה חדשה ומסמנים מי הגיע ומי לא. בסיום אפשר לבחור לשלוח SMS בבת אחת לכל ההורים שהילד שלהם לא נוכח.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

נדל"ן בשחקים

חברת הסטארט-אפ קומפאס (Compass), שהוקמה על ידי ד"ר אורי אלון, השלימה גיוס של 75 מיליון דולרים, בהובלת Wellington Management. בכך משלימה החברה, שפיתחה פלטפורמה טכנולוגית בתחום הנדל"ן, גיוסים בהיקף של 210 מיליון דולרים מאז הוקמה בשנת 2013. בתחילת 2016 השיקה קומפאס אפליקציה שמכונה Compass Markets שמציעה, בין היתר, דו"חות בזמן אמת וכן אפליקצית "סוכן" דיגיטלי שמספקת את כל שירותי השיווק במקום אחד. ד"ר אלון הציג בעבר שני אקזיטים מוצלחים כשמכר שתי חברות שהקים לגוגל ולטוויטר.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ד"ר אורי אלון./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • משחק מחשב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully