וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגולשים זועמים: הדוש הזה חותך מקלות סלפי לתיירים בניו-יורק

אילן גלר

4.9.2016 / 9:10

הבלוגר באדי בולטון הצטייד במספרי מתכת כבדים, החל להסתובב ברחובות ניו יורק וחיפש תיירים עם מקלות סלפי שתשומת לבם נתונה לסמארטפון רק כדי לתת לה קבלת פנים נבזית במיוחד

צילום מסך

לא מעט אנשים שונאים את תופעת מקלות הסלפי שתיירים רבים מתעקשים להסתובב איתם, ולתקוע את התנועה על המדרכה, אך היוטיובר הניו-יורקי באדי בולטון החליט לקחת את הדברים רחוק יותר. אולי אפילו רחוק מדי.

באדי הצטייד במספרי מתכת כבדים והחל להסתובב ברחובות העיר תוך שהוא מחפש תיירים מעצבנים, בעיניו. ברגע שאיתר קורבנות הוא מיהר לכיוונו, או לכיוונה, וניצל את העובדה שתשומת הלב שלהם נתונה לדמותם על מסך הסמאטפון. בעזרת כלי העבודה האגרסיבי שלו הוא עשה כל מאמץ לחלק את מקל הסלפי לשניים בזריזות, לעתים בהצלחה ולעתים תוך תלישת המקל כולו מהיד של הקורבן.

חבר ששיתף איתו פעולה תיעד הכול בווידאו ולאחר שמעלליהם פורסמו ברשת, הגולשים החלו להביע את מורת רוחם. במהלך הימים שחלפו מאז עלה לאוויר, צברה המתיחה (או ההצהרה הפולטית, זה לא ממש ברור) יותר מאלפיים דיסלייקים, לעומת כ-270 לייקים בלבד.

מאחר ומדובר למעשה בתיעוד של מעשה פלילי, רבים מהמגיבים מתפלאים כיצד ייתכן שבאדי לא נענש על מעשיו, ומדוע המשטרה לא יוצאת לעצור אותו בעקבות פרסום הסרטון. מגיב אחד אף העלה השערה כי מדובר בסרטון מבוים לחלוטין, וכל המשתתפים בו הם שחקנים ולא תיירים תמימים.

אם אכן המטרה הייתה להפוך את הווידאו לוויראלי וליהנות מהחשיפה, לא בטוח שהפרסום הזה יועיל לבאדי להפוך לאישיות מבוקשת בעיני מישהו פרט לרשויות החוק בעיר ניו-יורק. מה שבטוח, אם אתם טסים לניו-יורק, שמרו על מקל הסלפי שלכם.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

חותך מקלות סלפי. צילום מסך
ברוכים הבאים לניו-יורק./צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • מקל סלפי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully