וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוגל הורגת את המותג נקסוס - נותנת שם חדש לסמארטפונים שלה

אילן גלר

4.9.2016 / 9:34

"נקסוס" הפך לשם נרדף להתקנת אנדרואיד נקייה וזכה לשבחים ואהדה של משתמשי אנדרואיד רבים, אך נראה שבגוגל החליטו שהגיע הזמן כבר לעבור לדבר הבא

צילום מסך

(בסרטון: מבחן התעללות בנקסוס 5X)

מדי שנה מאז 2010, מציגה גוגל מכשירי סמארטפון חדשים תחת המותג "נקסוס". המכשירים מיוצרים על ידי חברות שונות (ברשימת השותפות תמצאו את HTC, סמסונג, LG, וואווי ומוטורולה), אך כולם מריצים את גרסה עדכנית של מערכת ההפעלה אנדרואיד, הזמינה באותה עת, ללא תוספות ושינויים. בזכות מערכת ההפעלה הנקייה, והמחיר הנמוך, הפכו מכשירי הנקסוס לבחירה המועדפת על צרכנים רבים.

אולם לפי הדיווחים המתפרסמים כעת, החליטה גוגל כי המותג נקסוס הגיע לסוף דרכו. לא ברור מה בדיוק הוביל לשינוי, אך השנה לא נזכה לראות מכשירי נקסוס חדשים. במקומם, תשווק גוגל את המכשירים המפותחים בשיתוף פעולה עם היצרניות תחת שם המותג "פיקסל". שני המכשירים הראשונים בסדרה זו, לפי הדיווח, פיקסל ופיקסל XL, יוצרו בשיתוף פעולה עם HTC ויגיעו למדפי החנויות מאוחר יותר השנה.

מה עוד ישתנה פרט לשם המותג? בעוד שבעבר מכשירי הנקסוס היו הראשונים להגיע לשוק עם גרסאות חדשות של מערכת ההפעלה אנדרואיד, הרי שכבר ידוע לנו כי השנה לא יהיה זה המצב - היצרנית הקוריאנית LG היא זו שתשיק את מכשיר האנדרואיד 7 הראשון, ה-LG V20. ייתכן גם כי גרסת מערכת ההפעלה של מכשירי הפיקסל תכלול תוספות בלעדיות שאותן גוגל לא תחלוק עם שאר היצרניות, כדוגמת ממשק ייחודי לתפריטי הבית.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האם כך ייראה המכשיר הבא מבית גוגל? כך טוען מי שהפיץ את התמונה ברשת./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully