וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השיטות הכי מהירות: כך תעברו מאייפון לאנדרואיד וההיפך ברבע שעה

5.9.2016 / 9:59

כשתוחלת החיים של סמארטפון עומדת על שנתיים-שלוש בממוצע, רובנו נאלצנו לעשות את המעבר ממכשיר למכשיר. כדי שזה לא ירתיע אתכם, או ימנע מכם לשדרג, אספנו כמה שיטות קלילות ומהירות לעבור מאייפון לאנדרואיד, מאנדרואיד לאייפון, מאנדרואיד לאנדרואיד ומאייפון לאייפון

צילום מסך

(בסרטון: אפליקציית Phone Clone הפשוטה לשימוש, שתסייע לכם לעבור מאנדרואיד)

מעבר בין אייפון לאנדרואיד, או מאנדרואיד לאייפון יכול להיות מסורבל ולהפוך את חווית החלפת המכשיר מחוויה חיובית לסיוט. יש לנו אינספור תכנים על הסמארטפון כמו הודעות ווטסאפ, הודעות סמס, תמונות ובעיקר אנשי קשר שנרצה שיעברו גם לסמארטפון החדש. אז אם אתם צריכים לעשות את המעבר, ואתם מתבאסים לשרוף על זה יותר מדי זמן, כך תעבירו את כל המידע שלכם מאייפון לאנדרואיד, מאנדרואיד לאייפון או מאנדרואיד לאנדרואיד תוך רבע שעה או פחות.

לפני שמתחילים, הכי חשוב קודם כל לגבות את התמונות ואת כל המידע החשוב כמו פתקים על המחשב, תוכלו לשלוח לעצמכם את הקבצים או הטקסטים במייל ואת התמונות מומלץ לגבות בשירות ענן (iCloud למשל באפל וגוגל Photos באנדרואיד). קחו בחשבון שאם אתם עוברים מאייפון לאנדרואיד, כל המידע שהיה לכם בווטסאפ לא יועתק ומומלץ לשלוח את השיחות מראש (ווטסאפ > הגדרות > צ'אטים > גיבוי צ'אט, ושם לחצו על "גיבוי" בחשבון גוגל שהוגדר).

אפליקציות אייפון. ShutterStock
מומלץ להעביר גם את המידע השמור באפליקציות, ולא רק את אנשי הקשר והתמונות./ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully