וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלתחת הווינטאג' של סטיב ג'ובס מוצעת למכירה פומבית

אילן גלר

7.9.2016 / 8:27

אוסף הבגדים כולל מכנסי ג'ינס משופשפים, חולצות כפתורים של ורסצ'ה וגם חולצות T פשוטות שאותן הדפיס ג'ובס במיוחד לרגל אירועים משמעותיים

צילום מסך

רוצים להרגיש כמו סטיב ג'ובס בדקות שאחרי ההכרזה על עוד מוצר חדש שיכבוש את העולם? שווה לכם להתעניין במכירה פומבית הכוללת פריטים ממלתחת הווינטאג' של מנכ"ל אפל לשעבר, איש החזון והגורו הרוחני של לא מעט חובבי טכנולוגיה. בדרך כלשהי, הגיעו פריטי הלבוש הללו לשחקנית האמריקנית, ג'יין פונדה, וכעת היא מציעה אותם לכל המרבה במחיר - והמחירים אכן צפויים להגיע לסכומים גבוהים למדי.

רשימת הפריטים כוללת מכנסי ג'ינס משופשפים של Levi's, חולצות כפתורים של ורסצ'ה, עניבות וז'קטים במחירי פתיחה הנעים מ-400 דולרים ועד 4,000 דולרים. חלק מהבגדים נושאים את לוגו NeXT, החברה שאותה הקים סטיב ג'ובס לאחר שסולק מאפל על ידי דירקטוריון החברה באמצע שנות ה-80. בסופו של דבר הפכה NeXT לחלק מאפל, ואילו ג'ובס עצמו חזר לקדנציה שנייה כמנכ"ל החברה, במהלכה השיק מוצרים כדוגמת האייפוד, האייפון והאייפד.

אוסף הבגדים כולל גם חולצות T פשוטות שאותן הדפיס ג'ובס במיוחד לרגל אירועים משמעותיים, כמו חגיגה לרגל פתיחתה של מחלקה חדשה ללימוד מדעי המחשב באוניברסיטת סטנפורד, והשקת המחשב הראשון של NeXT. בהתחשב בעושרו הרב, מלתחת הבגדים של ג'ובס צנועה למדי, ולרוב הוא נהג להגיע לאירועי החברה בבגדים פשוטים ויום-יומיים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

מלתחה ג'ובס. צילום מסך
סטיב ג'ובס עם חולצת נקסט מחרידה./צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כמה פריטים מתוך אתר המכירה./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully