וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הלוואי וכולם ערבים": הגזענים בפייסבוק מרימים שוב את הראש

5.9.2016 / 16:12

קריסת אתר הבנייה ברמת החיל השתלטה על הפיד בישראל עם תמונות, דיווחים וסרטונים של מאמצי החילוץ וההצלה. רוב הגולשים הביעו צער אבל לא מעט ניצלו את ההזדמנות כדי להפיץ שנאה

צילום: דני שכטמן, עריכה: יאיר דניאל

אדם אחד נהרג, 24 נפצעו ושניים עדיין לכודים תחת ההריסות לאחר שחניון קרס באתר הבנייה, בפינת הרחובות הנחושת והברזל באזור רמת החיל בתל אביב. הרשת התמלאה בדיווחים ותמונות מזירת האסון ולמרות שרוב הגולשים אחלו החלמה מהירה לפצועים, לא מעט גולשים בחרו להפיץ שנאה ולאחל להם מוות, לאחר שגילו כי ההרוגים והפצועים הם פועלים ערבים.

בין התגובות ניתן למצוא גולשים המאחלים מוות לפצועים ואחרים שפשוט קבעו כי לא מדובר באסון. "לא נורא, בטח יביאו פועלים מג'נין", אמרה אחת המגיבות. "הם בטח תכננו פיגוע", אמר אחר. חשוב לציין כי על כל תגובה כזו, לכתבה בכלי תקשורת מרכזי, יש לא מעט תגובות הקוראות לאחדות ולהפסקת ההשמצות.

עד כה לא ברור מה קרה לקריסה שהובילה להתמוטטות מנוף באתר הבנייה. כוחות החילוץ וההצלה הגיעו במהרה למקום: "מדובר באירוע רב-נפגעים שבו חניון ברחוב הנחושת קרס חניון של ארבע קומות", אמר מפקד מחוז תל אביב, ניצב משה אדרי, שערך תדרוך בזירה. "נכון לעכשיו וזה עדיין בחקירה. האירוע בשליטה ויש כוחות שמבודדים את הזירה.האירוע מבחינתי הוא אירוע מתמשך, עד שלא נבודד ונזכה את המקום מנעדרים, אנחנו נמצאים פה". מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב רוני אלשיך, הגיע לזירת האירוע וקיבל תדרוך מהכוחות.

מדגם מייצג:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
חסכנו לכם את כל הפוסטים מלאי השנאה./מערכת וואלה, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully