וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

HP מהמרת: משיקה מחשב שולחני מודולרי בגודל של דיסקמן

6.9.2016 / 8:31

אם המשתמשים יגיבו בחיוב למחשבים החדשים של HP, יכול להיות שנצליח להיפטר סוף סוף מהמלבנים הענקיים האלה שמחוברים לנו למסך, ו-HP תוביל את השוק לעידן חדש של מחשבים מודולריים

יח"צ - חד פעמי

חברת HP חשפה אתמול שני מחשבים אישיים חדשים בשם HP Pavilion Wave ו-HP Elite Slice המביאים עיצוב חדש ומעניין בהשוואה למלבנים הקלאסיים שאנחנו רגילים לראות בבית ובעבודה. המחשב המעניין יותר מבין השניים הוא HP Elite Slice, המחשב השולחני הקטן ביותר של החברה.

HP Elite Slice תוכנן לאפשר תקשורת ושיתוף פעולה בין משתמשים. זה המחשב השולחני המודולרי הראשון המאפשר קישוריות ללא כבלים ומאפשר למשתמשים לבנות מחשב לפי העדפות אישיות. המחשב החדש תוכנן להתאים לשינויים בסגנון העבודה ולאפשר שיתוף פעולה בין עובדים.

הוא נראה כמו קופסה שחורה בגודל של דיסקמן ו-HP מציעה לרוכשים לקנות מודולים שונים (בשם חליפות) שמשנים את ייעודו: חליפת שיתוף פעולה בין עובדים הופכת את המחשב לטלפון סקייפ לעסקים, חליפת טעינה אלחוטית מבטיחה שסמארטפונים בעלי יכולת טעינה אלחוטית יהיו תמיד טעונים. מודול אודיו של HP הכולל כיול של צלילי דיבור ומבטיח איכויות קול גבוהות בפגישות ווירטואליות ובשיחות, מודול ODD המאפשר גיבוי מהיר ונוח או ארכוב קבצים וגישה למידע היסטורי המאוחסן בדיסקים.

HP Elite Slice.
ישנה את חוקי המשחק, או יישאר לשבת על הספסל עד שישכחו ממנו? HP Elite Slice.

המחשב מצויד במעבדי דור 6 של אינטל Core i7 וכולל מגוון אמצעי אבטחה כמו חיישן טביעות אצבע (אופציונלי), מערכת HP Sure Start לשיקום עצמי של ה-BIOS ועוד. הוא שוקל 1.04 קילוגרמים ואם הקונספט הזה יתפוס, יכול להיות שנצליח סוף סוף להיפטר מהמלבנים הענקיים האלה שמחוברים לנו למסך, בדרך לסביבת עבודה נקייה יותר. עכשיו נותר רק להיפטר מהמסך לטובת מקרן פצפון שיוטמע בשולחן העבודה ויציג על הקיר את כל המידע.

לדברי החברה, מדובר במחשב אידאלי לחדרי ישיבות ולשיחות ועידה. "זה מחשב ה-PC הראשון שמאפשר התחלת פגישה באמצעות לחיצת כפתור אחת בלבד", נמסר מהחברה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מחשב ייעודי לבידור ביתי. HP Pavilion Wave./מערכת וואלה!, צילום מסך

המחשב השני אותו השיקה HP הוא HP Pavilion Wave שתוכנן כמכשיר בידור ביתי. הוא בנוי מחומרים איכותיים, ועטוף בבד אקוסטי שתוכנן למלא את חלל החדר בסאונד. רפלקטור קעור, הממוקם בחלק העליון של המחשב, מחזיר את הקול באופן רב-כיווני, בהיקף של 360 מעלות, ומספק צליל נקי בכל התדרים.

המחשב מצויד במעבדי דור 6 של אינטל Core i5, זיכרון אחסון בנפח של 1-2 טרה-בייט (1,000-2,000 גיגה), הוא תומך בעד שני מסכי 4K ומצויד בשלושה חיבורי USB 3.0, חיבור USB אחד מסוג C, חיבור HDMI, חיבור Gigabit Ethernet ושקעים למיקרופון ואוזניות.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

  • עוד באותו נושא:
  • hp

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully