וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זו המקלדת הכי יפה שראינו עד היום

אילן גלר

6.9.2016 / 8:56

המקלדת אלחוטית ועשויה מלוח זכוכית חלק, עליו מודפסים המקשים. הלוח שקוף לחלוטין וניתן לראות דרכו את שולחן העבודה. התחושה שהיא מעניקה דומה להקשה על מסך סמארטפון

צילום מסך

(בסרטון: איך מחברים מכשיר עם בלוטות' בווינדוס 10)

יש לא מעט מקלדות שנועדו להיות נוחות, ארגונומיות או מהירות יותר מהדגמים הבסיסיים, אך המקלדת החדשה של Bastron שמה לה למטרה להיות היפה ביותר, והמשימה הזו הושגה במלואה בזכות עיצוב ייחודי ושימוש בחומרים שכמותם עדיין לא ראינו במקלדות מחשב. ייתכן בהחלט שהשימוש בה יהיה מעט פחות נעים ממקלדת רגילה, אבל אנחנו מהמרים שמי שיקנה אותה לא מתכוון לעבוד איתה כל היום.

המקלדת עשויה מלוח זכוכית חלק, עליו מודפסים המקשים. הלוח שקוף לחלוטין וניתן לראות דרכו את השולחן (או כל חפץ אחר שתניחו מתחתיו). המקשים מתפקדים באמצעות חיישני מגע, וניתן אפילו להחליק את האצבע על פניהם על מנת לגלול את העמוד מעלה ומטה או להניע את סמן העכבר, ממש כמו משטח מגע (Trackpad) במחשב נייד.

מאחר והמקלדת אינה מספקת כל משוב פיזי להקשה, חווית השימוש בה דומה יותר לזו של מקלדת סמארטפון. אם זה דווקא נשמע לכם נוח יותר ממקלדת מקשים מקובלת, תשמחו לשמוע כי היא גם מתחברת למחשב באמצעות חיבור Bluetooth אלחוטי, ועובייה הוא פחות מסנטימטר אחד. המחיר עומד נכון לרגע כתיבת שורות אלו על 129.99 דולרים, לא כולל דמי המשלוח לישראל ותשלומי מכס.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מרגיש כמו מסך של סמארטפון./מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הרבה יותר אטרקטיבית מהמקלדת שלכם./מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • מקלדת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully