וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טק ניישן: האפליקציה שתמתין במקומכם לנציג שירות וחבילת הסלולר הזולה בארץ

9.9.2016 / 8:07

מהפך בשירות השליחויות, המערכת שתדאג שלא תשכחו את הילד ברכב והאפליקציה שתסייע במקרה של תאונת דרכים. החידושים, הפיתוחים, הגיוסים וכל מה שמעניין בשבוע החולף בהיי-טק הישראלי

תמתין בבקשה

נמאס לכם לחכות על הקו לנציג? מהיום נותנים לאפליקציה לחכות במקומנו. הכירו את "רובוהולד", האפליקציה החדשה מבטיחה לשפר את חווית המשתמש של הצרכן ולחסוך לו את זמן ההמתנה האינסופי לנציג השירות. לקוח שירצה ליצור קשר עם חברה או נותן שירות, יבחר את שמה באפליקציה ולאחר מכן יפתח בפניו תפריט ניתוב השיחות של המוקד. לאחר שיבחר את המענה אותו הוא ירצה, תמתין עבורו האפליקציה על הקו עד למענה הנציג.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מחכה כדי שאתם לא תצטרכו לחכות. רובוהולד./מערכת וואלה!, צילום מסך

אני רק השליח

טרנד שיתוף ההמונים הגיע גם לעולם השליחויות. אפליקציית PICKPACK נותנת תשובה אפקטיבית ונוחה לעולם השינוע והשליחויות ומבטיחה שליחות עוד באותו היום. האפליקציה נותנת פתרון מושלם לאתרי קנייה אונליין מכיוון שהשירות הייחודי שלה מאפשר שליחות עוד באותו היום - בשורה חשובה מול המוצע היום בשוק השליחויות והשינוע. כמו כן, האפליקציה מאפשרת לכל חנות אינטרנטית להשתמש בשירות השליחויות שלה מהיום להיום, על ידי התממשקות קלה ופשוטה ל- API שפותח.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
PICKPACK./מערכת וואלה!, צילום מסך

הכי זול בארץ

חבילת הסלולר הכי זולה בארץ: חברת נימה Neema, סטרטאפ ישראלי שמאפשר לעשרות אלפי העובדים הפיליפינים להעביר כספים לבני משפחותיהם בחו"ל בעלויות נמוכות, השיקה את חבילת הסלולר הזולה ביותר בישראל בתוספת של 5 דולרים לחודש, שכוללים שיחות ומסרונים ללא הגבלה ו-5 גיגה גלישה. שרות הסלולר מוצע ללקוחות נימה כתוספת לחבילה הבסיסית של העברת כספים לחו"ל ועסקאות במטבע חוץ ועלותה 10 דולר לחודש שכוללת הנפקת שני כרטיסי דביט לעובד ולבני משפחתו בפיליפינים והמרות מטבע ללא עמלה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תוספת של 5 דולרים בחודש./מערכת וואלה!, צילום מסך

שלא תצטרכו

אם חלילה הייתם מעורבים בתאונה, אתם יודעים שחשוב להחליף פרטים וכו', רק שברוב הפעמים בגלל הלחץ הנפשי הנגרם מהתאונה, הרבה פרטים מתפספסים. אפליקציית גלגלים מציגה ממשק חדש שמקל על חיי בעלי הרכבים ומאפשרת לתעד בסלולרי את כל המידע הנדרש על תאונת הדרכים בה חלילה רכבם היה מעורב. כל המידע שהוזן נשמר ונשלח בצורה מסודרת לבעל הרכב במייל, כך הוא יכול לשמש את הנהג כשיידרש להציג אותו בפני הגורמים השונים, ביניהם חברת הביטוח. כמו כן, האפליקצייה מציעה אפשרות לקבל אונליין הצעות מחיר לתיקוני פח וצבע ממוסכים באזור, עבור הנזק שנגרם. להורדה לאנדרואיד לחצו כאן, להורדה ל- ios לחצו כאן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפליקציית גלגלים./מערכת וואלה!, צילום מסך

כל צלצול הוא הפתעה

אם תמיד רציתם שיהייה לכם צלצול מיוחד כשאתם מתקשרים למישהו, עכשיו זה אפשרי גם מבלי שהצד השני יגדיר את הצלצול שלכם. אפליקציה חדשה בשם MediaCallz מאפשרת להחליף את הצלצול במכשיר היעד, וככה אם תרצו להתקשר למישהו תוכלו להחליף לו את הצלצול בסרטון, תמונה, מוזיקה וכו'. מפתחי האפליקציה מסרו כי נכון לעכשיו היא מיועדת בעיקר עבור בני נוער, שיכולים לשלוח ולהפתיע זה את זה בכל מני סרטונים יצירתיים. בהמשך מתכננים המפתחים לקדם את האפליקצייה מול בתי עסק שיוכלו להציג את עצמם באופן ייחודי כשהם מתקשרים או לחלופין, כשמתקשרים אליהם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הלו מי זה? MediaCallz./מערכת וואלה!, צילום מסך

לא לשכוח

המערכת שתדאג שלא תשכחו את הילד ברכב: Verify. איך זה עובד? נרשמים כמנויים לשירות, מוסרים לנציג Verify שלושה מספרי טלפון ליצירת קשר ואת השעה בה מגיע הילד לגן או ליעד נבחר אחר. בשעה שנמסרה, בה הילד אמור להגיע לגן, שולחת המערכת האוטומטית מסרון למספר הטלפון הראשי לוודא שהילד הגיע בבטחה ליעד. עם קבלת אישור ההורה למסרון, מזהה המערכת שהכל כשורה, והשירות מתחדש למחרת. במידה ולא מתקבל אישור, שולחת המערכת מסרון נוסף ובמידת הנדרש מוציאה שיחות טלפון לשלושת מספרי הטלפון השמורים עד לקבלת מענה וחיבור השיחה לנציג שירות.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

ילדים במושב האחורי של האוטו. ShutterStock
אל תגידו לי זה לא יקרה. Verify./ShutterStock
  • עוד באותו נושא:
  • אפליקציה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully