וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המדריך של סמסונג: כך תדעו האם הגלקסי נוט 7 שלכם עלול להתפוצץ

אילן גלר

11.9.2016 / 8:20

אם זרקתם את האריזה פשוט בדקו את המספר הסידורי המופיע בחלקו האחורי של המכשיר - IMEI. בקרוב יעלה באתר של סמסונג כלי לבדיקה. בינתיים כבו אותו ואל תחברו לחשמל

צילום מסך

(בסרטון: גלקסי נוט 7 מפוחם שהעלה אחד המשתמשים לרשת)

בימים אלו ממש מתנהל מבצע ההחלפות של מכשירי הגלקסי נוט 7, לאחר שסמסונג ביקשה מכל הלקוחות ברחבי העולם שכבר הספיקו לרכוש את הפאבלט להחזירו לחנות שכן קיים חשש כי יתפוצץ ויגרום לנזק. אם אתם מעוניינים לוודא כי המכשיר שאותו רכשתם בחו"ל (בארץ הוא לא הגיע רשמית) לא נכלל ברשימת הדגמים המסוכנים, יש שתי דרכים רשמיות לעשות זאת.

הדרך הראשונה היא לבדוק האם על אריזת המכשיר מופיעה האות האנגלית S, מוקפת בעיגול לבן. האות מסמלת את המילה Safe, ומודפסת על האריזה של מכשירי נוט 7 הכוללים סוללות חדשות שאינן אמורות להישרף בזמן הטעינה. כל זה נכון, אגב, למכשירים הנמכרים בארה"ב ובאירופה, שכן הדגמים הסיניים של הנוט 7 יוצרו מלכתחילה תוך שימוש ברכיבים אחרים, שנמצאו כלא-מסוכנים.

אם כבר זרקתם את האריזה או שמלכתחילה לא הייתה ברשותכם, הדרך השנייה לוודא כי אין כל סכנה היא להיכנס לאתר הבין-לאומי הרשמי של סמסונג מובייל, שם צפוי לעלות בימים הקרובים עמוד בו תוכלו להזין את המספר הסידורי של המכשיר (IMEI), ולדעת מיד הוא הוא נכלל ברשימת הסמארטפונים המתפוצצים או לא. המספר הסידורי מופיע בחלקו האחורי של המכשיר, כך שאין צורך באריזה או בניירת שבתוכה על מנת לברר אותו.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסימון שאתם צריכים לחפש על הסוללה./מערכת וואלה!, צילום מסך
גלקסי נוט מפוחם. צילום מסך
אחד המכשירים שהתפוצצו./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully