וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שורה של אסונות: ארה"ב אוסרת לטוס עם גלקסי נוט 7

אילן גלר

11.9.2016 / 8:27

ג'יפ שעלה בלהבות, חדר מלון שנשרף - סיפורי הזוועה מלקוחות, שמכשירי הנוט 7 שלהם התפוצצו, ממשיכים להציף את הרשת והרשויות בעולם מתחילות לנקוט עמדה

צילום מסך

(בסרטון: גלקסי נוט 7 אחרי שהתפוצץ)

אם מישהו בסמסונג קיווה כי הכרזה רשמית בדבר סכנה על התפוצצות מכשירי נוט 7, ואיסוף המכשירים מהלקוחות, יביא לסיומה של הפרשה, מסתבר כי מבחינת הרשויות זו רק ההתחלה. עושה רושם כי עד שיוכח אחרת, בוחרות ממשלות וחברות תעופה בעולם להכריז על מכשיר הנוט 7 כמכשיר מסוכן שלא מומלץ ואף אסור להשתמש בו, מסר שאיננו מעודד במיוחד, שכן לא ברור מתי אזהרה זו תוסר.

רשות התעופה האמריקנית, ה-FAA, הוציאה הנחיה לפיה היא ממליצה לטסים שלא להדליק או לטעון את מכשירי הנוט 7 שלהם בזמן שהם במטוס, וגם לא לשלוח אותם בתא המטען, אפילו אם הם כבויים. חלק מחברות התעופה, בהן חברת התעופה הלאומית של אוסטרליה, פירשו הוראות אלו לא כהמלצה אלא כאיסור מחייב, וצוותי האוויר שלהן צפויים להחרים כל מכשיר נוט 7 שיימצא דולק בזמן הטיסה.

רשות אמריקנית נוספת שהחליטה להתערב בעניין היא הוועדה לבטיחות במוצרי צרכנות (CSPC), הממליצה אף היא ללקוחות שרכשו את הנוט 7 לכבות את המכשיר ולא להשתמש בו. לפי דיווחי הלקוחות מארה"ב, תהליך החלפת המכשיר מתנהל באופן לא מסודר, וללקוחות המבקשים להחזיר את הנוט 7 שרכשו לא ניתן כל תאריך ברור מתי יוכלו לצפות למכשיר חלופי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הג'יפ שעלה בלהבות, לכאורה בכלל פיצוץ של נוט 7./מערכת וואלה!, צילום מסך

ההחלטות הללו התקבלו לאחר שורה של תאונות אלימות שנגרמו לכאורה בשל פאבלט הדגל של סמסונג. בסוף השבוע פרסם תושב פלורידה בפרופיל הפייסבוק שלו שתי תמונות של הג'יפ המשפחתי השרוף והאשים את הגלקסי נוט 7 שלו בתקרית. הוא צילם גם את המכשיר השרוף, שנראה דומה מאוד לשאר המכשירים שהתפוצצו.

מקרה אחר דווח לפני פחות משבוע; איש עסקים אוסטרלי תיעד את הנוט 7 המפוחם שלו אחרי שהתפוצץ בחדר מלון וגרם לנזק בשווי של 1,800 דולרים אוסטרליים. לפי הדיווחים, החזרת 2.5 המכשירים שכבר חולקו ללקוחות ברחבי העולם תעלה לסמסונג כמיליארד דולרים, וזה מבלי לקחת בחשבון את הנזק התדמיתי והפגיעה במחירות של מכשיריה האחרים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully