וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקובייה הזו גייסה 3 מיליון דולר בשבועיים - והיא לא מחוברת לכלום

אילן גלר

12.9.2016 / 9:58

הקובייה מצוידת בלחצנים שונים, שלא עושים שום דבר: מיני מתגים, גולה ואפילו מעין ג'ויסטיק זעיר. מטרתה היא למצוא תעסוקה לאצבעות העצבניות שלכם ועד כה גויסו כבר יותר מ-3 מיליון דולרים בעמוד הקיקסטרטר - הרבה מעבר לנדרש

צילום מסך

רבים מאתנו מוצאים את עצמנו מתעסקים לאורך היום במיני חפצים שאינם קשורים באופן ישיר לעבודתנו: לחיצות על עט, פקקים, סיכות ביטחון או סתם משחקים עם האצבעות. ההתנהגות הזו נתפסת לעתים כסימן לעצבנות או אפילו הפרעה נפשית, אך האחים מתיו ומארק מקלכלן דווקא סבורים כי מדובר בהתנהגות בריאה ואף מועילה, וכי יש לספק פורקן נוח ומהנה ככל האפשר עבורה.

בדיוק לצורך כך המציאו השניים את ה-Fidget Cube - קוביית פלסטיק שבכל אחד מצדדיה צעצוע אחר שבו תוכלו לשחק בזמן שאתם עושים דברים אחרים. הקובייה מצוידת בלחצנים מסוגים שונים (שלא עושים שום דבר), מיני מתגים, גולה ואפילו מעין ג'ויסטיק זעיר.

"לעתים קרובות אנשים מכנים את ההתנהגות הזו כלא-מקצועית ולא-אינטליגנטית, אך במציאות ההיפך הוא הנכון", נכתב בעמוד הקיקסטרטר שמגייס מימון עבור המוצר הייחודי הזה. "אנחנו משוכנעים שבאמצעות הכלים הנכונים, התעסקות יכולה להיות חיובית ולהועיל מאוד".

מחירה של הקובייה עומד על 19 דולרים, ונכון לרגע זה כבר גייס הקמפיין יותר משלושה מיליון דולרים, הרבה מעבר ליעד הפתיחה הצנוע יחסית שנקבע עבורו. המשלוחים הראשונים צפויים לחודש דצמבר הקרוב ולא מן הנמנע שנראה את הקובייה גם בחנויות בעתיד.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

קוביית עצבנות. צילום מסך
רעיון פשוט, ביצוע מוצלח - מה צריך יותר מזה?/צילום מסך

  • עוד באותו נושא:
  • קיקסטרטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully