וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסיכי: גלישת רחפן - הספורט החדש הכי מגניב שתראו

אילן גלר

13.9.2016 / 7:10

הרחפן רב העוצמה של Freefly Systems עולה כ-18,000 דולרים אבל, כפי שניתן לראות בסרטון הוויראלי, הוא מסוגל להחליף סירת מרוץ בספורט אתגרי

צילום מסך

רחפן ה-Alta 8 של היצרנית Freefly Systems הוא אחד מכלי התעופה הרובוטיים החזקים בעולם. הוא מצויד בשמונה מנועים, שנועדו לאפשר לו לשאת משאות כבדים. במקור, פותחה יכולת זו על מנת שהרחפן יוכל להניף ציוד צילום כבד ולהפעיל אותו ברמת דיוק גבוהה, אך בסרטון הוויראלי הזה ניתן לראות שלעוצמה הזו נמצא שימוש אחר ומגניב הרבה יותר - גלישה במהירות גבוהה.

למרות עוצמתו הרבה של הרחפן, אין הוא חזק מספיק על מנת להניף את הגולש לתוך המים בעמידה, ועל כן נדרשת ריצה קצרה בתחילת הגלישה. אולם ברגע שהגולש כבר נמצא בתוך המים, שם רמת החיכוך עם הגלשן נמוכה יחסית, הרחפן בהחלט מספיק על מנת להחליף את הרוח ולספק את כל כוח הדחף הנדרש לפעלולי גלישה מרשימים.

כמה זמן יעבור עד שנראה רחפנים מסוג זה בחופי ישראל? נכון להיום מדובר בציוד יקר מאוד (עלותו של הרחפן עומדת על כ-18,000 דולרים לפני מכס), כך שסביר כי לא רבים ישמחו לסכן אותו בטיסה מעל הים תוך שהוא קשור לאדם על החוף. אולם בקצב שבו טכנולוגיית הרחפנים מתפתחת, לא נתפלא לגלות אם בעוד כמה שנים יוכלו חובבי הגלישה ליהנות מהספורט, ללא שום תלות בתנאי מזג האוויר או בכלי שיט שיגרור אותם.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

גלישת רחפן. צילום מסך
כמה מגניב אתה יכול עוד להיות?!/צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • רחפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully