וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מותג סלולר חדש בישראל - נוביה Z11 Mini. כמה הוא יעלה?

12.9.2016 / 12:06

שוק הביניים ממשיך להתחמם. המכשיר הראשון של המותג נוביה מגיע עם גוף מתכתי, קורא טביעות אצבע, מסך 5 אינץ' ברזולוציית Full HD, זכוכית משוריינת מסוג Gorilla 3, ערכת השבבים סנאפדרגון 617 ו-3 גיגה זיכרון RAM.

צלמים זמניים מורשים

היצרניות הסיניות ממשיכות לעלות ארצה ועכשיו הגיע תורה של היצרנית "נוביה", חברת-בת של ZTE המוכרת. מטה נוביה נמצא בסין, שם השוק המרכזי שלה, אך כעת החלה להתרחב לשאר העולם וכמובן גם לישראל - שוק מצומצם שיצרניות סיניות אוהבות לשים עליו דגש.

החברה תתחרה בחברות סיניות כמו וואווי (שהתבצרה כמובילה בשוק הביניים), שיאומי ומייזו המיובאת על ידי באג שכעת מייבאת את המותג נוביה. המכשיר הראשון תחת המותג נוביה שמגיע לישראל הוא Z11 Mini, שהושק בחודש אפריל ובבאג מקווים שבהמשך יגיעו דגמים נוספים של החברה.

Z11 Mini כולל גוף מתכתי, בגבו קורא טביעות אצבע ובחלקו הקדמי התחתון כפתור הבית. הוא מגיע עם מסך 2.5D בגודל 5 אינץ' ברזולוציית Full HD עם זכוכית משוריינת מסוג Gorilla 3, ערכת השבבים סנאפדרגון 617 ו-3 גיגה זיכרון RAM.

נוביה Z11 מיני. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
נוביה Z11 מיני - משתחל לשוק הביניים./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

המכשיר מגיע עם 32 גיגה לאחסון פנימי, מצלמה 16 מגה פיקסל עם חיישן של סוני ומפתח צמצם F/2.2. למצלמה הקדמית 8 מגה פיקסל עם זווית של 80 מעלות ומפתח צמצם F/2.2 ואת כל זה מפעילה סוללה של 2,800 מיליאמפר-שעה.

מחירו של המכשיר עומד על 1,299 שקלים לנפח 32 גיגה והוא יגיע בצבעים שחור ולבן עם מערכת ההפעלה הדי מיושנת אנדרואיד 5.1.1 לוליפופ. לקראת סוף השנה בבאג צפויים להשיק את Z11, Z11 Max ואף אולי מכשיר נוסף של החברה. הפרזנטור של החברה הוא רונאלדו ולכן החברה השיקה גם מהדורה מוגבלת הכוללת 1,000 יחידות עם חתימתו של הכדורגלם המוכר; לישראל יגיעו 20 יחידות מהמהדורה המיוחדת הזו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully