וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבר את השיא: לאייפון 7 באמת יש את המעבד הכי מהיר

אילן גלר

14.9.2016 / 9:28

במבחן הביצועים של AnTuTu, בנצ'מרק שהפך לסטנדרט ובסיס אמין להשוואה בעולם המובייל, זכה אייפון 7 לניקוד כולל של 178,397 - שזה כמעט 40 אלף יותר מהאלוף הקודם

צלמים זמניים מורשים

באירוע ההכרזה על מכשיר אייפון 7 החדש, שהתקיים בשבוע שעבר, טענו אנשי אפל כי מעבד ה-A10 החדש שבתוכו הוא החזק ביותר בתעשיית המובייל. כעת מבחני ביצועים חיצוניים מאשרים את הטענה הזו: אייפון 7 הוא באמת הסמארטפון עם המעבד המהיר בעולם, בפער מכובד הן ממכשירי האייפון הקודמים, והן ממכשירי האנדרואיד המתקדמים ביותר.

במבחן הביצועים של AnTuTu, בנצ'מרק שהפך לסטנדרט ובסיס אמין להשוואה בעולם המובייל, זכה אייפון 7 לניקוד כולל של 178,397. מכשיר האנדרואיד המהיר ביותר שנבחן עד כה, ה-OnePlus 3, הסתפק ב-140,288 נקודות. גלקסי S7 הפופולרי של סמסונג הגיע ל-134,599 נקודות, קרוב הרבה יותר לביצועים שנרשמו עבור המכשיר הקודם של אפל, אייפון 6S שהגיע ל-133,781 נקודות בבדיקה לפני כשנה.

היתרון במבחן של AnTuTu הוא שלמרות שקשה לבחון מידת התאמה של סמארטפון למשתמש, בשל הסובייקטיביות של אופן השימוש, דבר אחד אפשר למדוד בצורה מוחלטת - וזה הביצועים של כל מכשיר בהשוואה למכשירים אחרים. המבחן רץ כאפליקציה שמאמצת את כל רכיבי החומרה ובוחן מהירות ממשק המשתמש, מהירות ונפח זיכרון ה-RAM וביצועי יחידת העיבוד המרכזית והמעבד הגרפי. המבחן מביא את הרכיבים הללו לקצה גבול היכולת שלהם, ולאחר מכן אורז את התוצאות לדירוג מספרי. חשוב לציין כי אם מכשיר אחד קיבל דירוג 1,000 זה לא אומר שמכשיר עם דירוג 2,000 מהיר ממנו פי שניים. כמו כן, המבחנים הללו לא בודקים חווית שימוש או אלמנטים משמעותיים נוספים כמו אורך חיי סוללה אלא רק את כוח העיבוד.

אייפון 7 לייב. שי מזרחי, מערכת וואלה! NEWS
עמדו בהבטחה. אייפון 7./מערכת וואלה! NEWS, שי מזרחי

ה-A10 איננו רק המעבד החזק ביותר של אפל עד כה, אלא גם היעיל ביותר. הוא מורכב מארבע ליבות, שתיים מהן מוקדשות לביצועים, בעוד השתיים האחרות מסוגלות לפעול תוך צריכת אנרגיה מינימלית. התוצאה היא שהאייפון 7 איננו רק חזק משמעותית מקודמיו, אלא גם מציג זמן סוללה ארוך יותר, בהחלט הישג הנדסי מרשים לחברה שבחרה להתמקד השנה בשדרוג המפרט ולא בשינויי העיצוב החיצוני.

נכון לחודש אוגוסט, אחרי אייפון 7 ממוקם מכשיר וואן פלוס 3 המשובח, אחריו Vivo Xplay 5 Elite, LeEco Max 2, נוביה Z11, לנובו ZUK Z2 פרו, שיאומי 5, גלקסי S7 אדג', אייפון 6S, 360 Q5 פלוס וסוגר את העשירייה אחרי אייפון 7 - מכשיר HTC 10.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הטופ של חודש אוגוסט - הרבה מכשירים סיניים./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully