וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסוס השיקה בישראל לפטופ חדש מסדרת ZenBook Pro

15.9.2016 / 8:44

אינטל מדגם i7 במהירות 2.6 גיגה-הרץ, 8 גיגה זיכרון RAM לגרסה הפשוטה ועד 16 גיגה לגרסה המתקדמת, כונן קשיח בנפח של טרה ומקלדת מוארת. מחירו עומד על 5,150 לגרסה הפשוטה יותר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אסוס UX510./מערכת וואלה!, צילום מסך

חברת אסוס, המדורגת בין שלושת מותגי המחשבים הניידים לצרכנים המובילים בעולם, על פי דוח של IDC משנת 2015, הכריזה על דגם חדש מסדרת ה-ZenBook Pro. הסדרה כוללת מחשבים מעוצבים שלא מתפשרים על ביצועים וכוללים טכנולוגיה מתקדמת.

הדגם החדש הוא UX510 הממשיך את הקו העיצובי של הסדרה וכולל שלדה דקה בעובי 19.9 מילימטרים, גוף אלומיניום, מקלדת מוארת ומשקלו עומד על שני קילוגרמים. למחשב מסך בגודל 15.6 אינץ', בגרסה הפשוטה הרזולוציה היא Full HD ובגרסה המתקדמת היא 4K.

המסך כולל את טכנולוגיית ה-Asus Splendind, שלטענת החברה מבטיחה צבעים חיים וכוללת מצבים מוגדרים מראש לבחירה לפי סוג הצפייה, ממזערת עייפות בעיניים ובעיות עיניים אחרות שנגרמות כתוצאה מצפייה ממושכת במסך.

למחשב מעבד מהדור השישי של חברת אינטל מדגם i7 במהירות 2.6 גיגה-הרץ, 8 גיגה זיכרון RAM לגרסה הפשוטה ועד 16 גיגה לגרסה המתקדמת, כונן קשיח בנפח של טרה (אלף גיגה) ובגרסה המתקדמת יותר, כונן קשיח בנפח מרשים של 1.5 טרה, מתוכם 512 גיגה מסוג SSD ואילו הטרה הנוסף כונן קשיח רגיל.

המחשב מצויד בכרטיס מסך של חברת Nvidia מדגם 960M וחיבור USB Type C 3.1. הלפטופ ישווק בכמה גרסאות ומחירו מתחיל ב-5,150 שקלים עבור הגרסה הפשוטה. הוא זמין כבר עכשיו לרכישה בצבע אפור בלבד.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully