וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

iOS 10: איך להעיף סוף סוף את האפליקציות המובנות של אפל?

אילן גלר

15.9.2016 / 8:38

הסוף לאפליקציית המניות! רק שימו לב שהסרת האפליקציות לא באמת תפנה שטח אחסון אלא רק תסיר את כל המידע האישי מהאפליקציה ותעלים את האייקון ממסך הבית

מערכת וואלה!

עדכנתם את מערכת ההפעלה במכשיר האייפון או האייפד שלכם לגרסה האחרונה iOS 10? (כך תעדכנו) בין שלל החידושים גם הזדמנות פז שמשתמשי אייפון חיכו לה במשך שנים - ניתן כעת להעלים מהמכשיר את האפליקציות המובנות של אפל כדוגמת אפליקציית המניות, אפליקציית המפות (שעדיין אינה מציגה עדכוני תנועה בישראל), ואפילו אפליקציית המוזיקה.

התהליך אינו מסובך במיוחד, ולמעשה אינו שונה באופן עקרוני מהסרת כל אפליקציה אחרת. ברגע שבו אתם מוכנים להיפרד מאחת האפליקציות המציקות, פשוט החזיקו את האייקון שלהן לחוץ למשך כמה שניות עד שכל האייקונים על מסך הבית יתחילו לרעוד ולקפץ. אז לחצו על האיקס שיופיע וזהו, האפליקציה נעלמה. אם אי-פעם תרצו להחזיר אותה למסך הבית, פשוט חפשו אותה ב-AppStore.

רשימת האפליקציות המובנות שניתן להסיר כעת כוללת את המחשבון, לוח השנה, המצפן, אנשי הקשר, פייסטיים, iBooks, אייטיונס, אפליקציית המוזיקה, אפליקציית החדשות, אפליקציית הפתקים, Podcasts, אפליקציית המניות, השעון ועוד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כן! הסרת אפליקציית המניות./מערכת וואלה!, צילום מסך

שימו לב כי הסרת האפליקציות של אפל לא באמת תפנה שטח אחסון במכשיר האייפון, אלא רק תסיר את כל המידע האישי הקשור באפליקציה ותעלים את האייקון שלה ממסך הבית, או מתיקיית הג'אנק שנפתחה עבורה ועבור חברותיה.

כמו כן, אם תמחקו חלק מהאפליקציות - אפליקציית המייל לדוגמה - תגלו כי ברירת המחדל במצבים רבים חדלה לפעול ואינכם יכולים עוד לשלוח הודעות או לקרוא קבצי PDF בלחיצה אחת. במקרה כזה יהיה עליכם להשתמש בתכונת השיתוף (Share To) על מנת לבחור באפליקציה חלופית, או להתקין את האפליקציה של אפל מחדש.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ניתן להסיר את האפליקציות המובנות כמו כל אפליקציה, אבל שימו לב שזה לא יחסוך לכם במקום אחסון./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully