וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתרון של סמסונג - עדכון תוכנה שמגביל את סוללת הנוט 7 ל-60 אחוזים

אילן גלר

15.9.2016 / 8:51

אחרי שורה של תקריות, במהלכן נפצע ילד, חדר מלון נהרס ורכב עלה בלהבות, הפתרון המסתמן למשבר הוא עדכון תוכנה יוצא דופן שיפגע בביצועי הפאבלט היקר בעל הנטייה להתפוצץ

צילום מסך

(בסרטון: גלקסי נוט 7 רגע אחרי פיצוץ)

ענקית הטכנולוגיה הקוריאנית, סמסונג, מתמודדת בימים אלו עם אתגר בקנה מידה אדיר: איסוף של כ-2.5 מיליון מכשירי נוט 7 שנמכרו ללקוחות ברחבי העולם בטרם נודע לחברה על נטייתו של הפאבלט המתקדם להתפוצץ בזמן שטוענים אותו. סמסונג אומנם ביקשה מהלקוחות להפסיק להשתמש במכשיר ולהחזיר אותו לחנות אך כמובן שאינה יכולה להכריח אותם לעשות זאת.

אחרי שורה של תקריות, במהלכן נפצע ילד, חדר מלון נהרס ורכב עלה בלהבות, הפתרון המסתמן למשבר הוא עדכון תוכנה יוצא דופן. במקום לשפר את ביצועי המכשיר, סמסונג מתכוונת לפגוע בהם. ליתר דיוק, לאחר התקנת העדכון, תטען הסוללה רק עד לכ-60 אחוזים מהקיבולת המקסימלית שלה. בסמסונג מקווים כי כך יוכלו למנוע מהסוללה להתחמם ולהתפוצץ, והלקוחות שכבר רכשו את הפאבלט ומסיבה כלשהי מהססים להחליף אותו לא יהיו בסכנה.

כמובן שאותם לקוחות לא יהיו כנראה מרוצים מכך שרכשו את אחד ממכשירי הסמארטפון היקרים בשוק, ויאלצו להסתפק בחיי סוללה מוגבלים. סמסונג, מבחינתה, עדיין מעוניינת להחליף את כל מכשירי הנוט 7 שנמכרו, ואף פרסמה מודעה בעיתון דרום-קוריאני נפוץ הקוראת ללקוחות להתקין את עדכון התוכנה ולהחזיר את המכשיר בהקדם האפשרי. כרגע עדיין לא ברור מתי יופץ העדכון במדינות נוספות.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

גלקסי נוט מפוחם. צילום מסך
גלקסי נוט 7 מפוחם אחרי פיצוץ./צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully