וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה קל לעבוד על משתמשי אייפון? יצאנו לבדוק

גיא אורדיבר

16.9.2016 / 7:39

אחרי שראינו את המערכון של ג'ימי קימל, בו הוא החליף לאנשים את אייפון 6 באייפון 6 ואמר להם שזה אייפון 7, היינו חייבים לבדוק האם נוכל גם אנחנו לגרום למשתמשי אייפון בישראל להתלהב מהמכשיר "החדש" שזהה למעשה למכשיר שהם מחזיקים בכיס

וואלה TECH

בשבוע שעבר אפל השיקה את אייפון 7 ואייפון 7 פלוס באירוע השנתי שלה, ויצרה באזז רב בעולם. המכשירים הציגו שינויים קלים בעיצוב, כמו הסרת שקע האוזניות, הגדלת עדשת המצלמה ואף הושקו בשני גוונים חדשים של שחור. אבל מה שרובנו כנראה זוכרים בעיקר זה לא הדיווחים על השדרוגים אלא בעיקר את ההייפ.

אחרי שראינו איך ג'ימי קימל לוקח לאנשים את מכשיר האייפון 6 או 6S ברחוב, מנקה אותו וגורם להם לחשוב שיש להם אייפון 7, יצאנו לבדוק האם גם הישראלים קלים כל כך להשפעה. קיבלנו בהשאלה מכשיר אייפון 6 מחנות iShop, כיסינו אותו בפאנלים שחורים משני צדדיו, התקנו עליו את הגרסה העדכנית ביותר של מערכת ההפעלה iOS 10 ושלחנו את גיא אורדיבר לבקש ממשתמשי אייפון להגיד מה דעתם על האייפון "החדש".

אייפון 6 לאייפון 7. ליאור נאור, מערכת וואלה! NEWS
הדבקנו עליו פאנל שחור./מערכת וואלה! NEWS, ליאור נאור

כפי שציפינו, ברגע שאמרנו לאנשים שמדובר באייפון 7 החדש הם מיד הרגישו שהוא קל יותר, יפה יותר, נוח יותר, מהיר יותר ומהנה יותר לשימוש. למעשה, חלק מהאנשים שדיברנו איתם החזיקו בידם מכשיר זהה לחלוטין - את האייפון 6 שלהם - ועדיין לא הצליחו להבחין שמדובר בשכפול בצבע אחר.

נכון, אמנם אייפון 7 אכן משודרג ואכן שווה למי שמעוניין לשדרג את האייפון שלו, אבל הניסוי החברתי הזה בעיקר הוכיח שרובנו מושפעים יותר מהמאמץ השיווקי ופחות מהמפרט של המכשיר עצמו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אייפון 6 לאייפון 7. ליאור נאור, מערכת וואלה! NEWS
ועדכנו את מערכת ההפעלה./מערכת וואלה! NEWS, ליאור נאור

המערכון של ג'ימי קימל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully