וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצנזורה ברוסיה חסמה שני אתרי פורנו גדולים: "צאו לפגוש אנשים במקום"

אילן גלר

19.9.2016 / 8:49

מקרה דומה כבר התרחש ב-2015, והסתיים בפתיחה מחודשת של האתרים הללו לציבור. הדיון בנושא עדיין לא הסתיים וייתכן בהחלט כי השופטים יקבלו עתירות שהוגשו כנגד החסימה

מערכת וואלה!

משרד הצנזורה הרוסי, האחראי לפיקוח על התכנים המועברים באמצעי התקשורת במדינה, חסם בשבוע האחרון את הגישה לשני אתרי פורנו עולמיים פופולריים, PornHub ו-YouPorn. החסימה בוצעה בעקבות החלטת בית המשפט במוסקבה, למרות שהדיון בנושא עדיין לא הסתיים וייתכן בהחלט כי השופטים יקבלו עתירות שהוגשו כנגד החסימה.

מקרה דומה כבר התרחש ב-2015, והסתיים בפתיחה מחודשת של האתרים הללו לציבור ברוסיה. יש לציין כי התקשורת ברוסיה מנוטרת בכל הפלטפורמות וכבר נשמעו לא מעט קולות גם נגד ענקיות כמו פייסבוק וגוגל.

בעוד שבעיני רבים ברחבי העולם צנזורה בוטה שכזו של תכנים ברשת אינה נושא לבדיחות, הרי שבחשבון הטוויטר הרשמי של משרד הצנזורה החליטו רבים, כולל אנשי המשרד עצמם, להתייחס לחסימה בהומור. בתגובה לשאלה "מה אתם מציעים שאעשה עכשיו לאחר שחסמתם את PornHub?" שנכתבה על ידי גולש, ענו אנשי המשרד כי הם ממליצים "לפגוש אנשים בעולם האמיתי".

גולש אחד החליט אף "להודות" למשרד הצנזורה, ועדכן את פקידיו דרך חשבון הטוויטר כי בזכות החסימה הצליח לפגוש את אהובתו ובקרוב הם יתחתנו. על התלונות בנוגע לחסימה המחודשת לאחר שהאתר כבר נחסם ב-2015, ענו אנשי המשרד בפתגם הרוסי "האם אתם חושבים שניתן להיכנס לאותו הנהר פעמיים?". אחד הגולשים הגיב כך: "אתה יכול להיכנס לכל דבר פעמיים, והייתם יודעים את זה אם לא הייתם חוסמים את PornHub".

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

הרוסים חוסמים

פורנהב עונים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully