וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתנה המושלמת: החברה הזו תבנה לכם רובוטריק אמיתי

אילן גלר

18.9.2016 / 9:04

בצורת מכונית ניתן לנהוג בהם רק תוך שימוש בשלט רחוק, ואילו במצב רובוט לא ברור כלל אם הם מסוגלים לנוע - אבל זה כל כך מגניב!

צילום מסך

כבר עשרות שנים שילדים מרחבי העולם חולמים על הרובוטריקים - רובוטים מפלנטה אחר המסוגלים להפוך למכוניות - אבל עד היום הכי קרוב שהגענו אליהם היה בסרטי קולנוע עתירי אפקטים מיוחדים. כעת יש חברה שהופכת את הרובוטים המגניבים למציאות.

Letvision הטורקית מתכננת להציע בקרוב ליין של של רובוטריקים אמיתיים, אחרי שהיא הציגה אבטיפוס ראשוני מוצלח של רובוטריק המסוגל להפוך למכונית BMW. החברה מבטיחה שבקרוב תציג ארבעה דגמים נוספים, אף הם מבוססים על דגמי היצרנית הבווארית המפורסמת.

הרובוטים של Letvision אינם בדיוק מהירים ומוכשרים כמו אלו מסדרת האנימציה. בצורת מכונית ניתן לנהוג בהם רק תוך שימוש בשלט רחוק, ואילו במצב רובוט לא ברור כלל אם הם מסוגלים לנוע. גם המעבר ממכונית לרובוט ובחזרה הרבה יותר איטי ומסורבל מכפי שהוא נראה בסדרה המקורית, אך לפחות ניתן לומר במידה מסוימת של ודאות כי הטכנולוגיה באמת עובדת.

קהל הלקוחות הפוטנציאלי של הרובוטריקים המציאותיים הללו הוא כנראה מולטי-מיליונרים משועממים (טרם נחשף מחירם של הרובוטים, אבל זול זה בוודאי לא יהיה), או עורכי כנסים לגיקים וחובבי מדע-בדיוני המעוניינים להציע למבקרים אטרקציה יוצאת דופן. לרובוטים המסוגלים להילחם ולהציל את העולם מחוצנים מרושעים ניאלץ כנראה להמשיך לחכות עוד כמה שנים.

>> לעוד כתבות מעניינות - עקבו אחרינו גם בפייסבוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כחי כחו כחו כחי./מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully